" آشنا" به مدارس ابتدایی ابلاغ شد

کد خبر: 340123

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: این طرح جایگزین طرح سباح برای پایه سوم ابتدایی می شود که با اجرای طرح آشنا تمام مدارس ابتدایی زیرپوشش این طرح قرار می گیرد.

تسنیم: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: این طرح جایگزین طرح سباح برای پایه سوم ابتدایی می شود که با اجرای طرح آشنا تمام مدارس ابتدایی زیرپوشش این طرح قرار می گیرد.

مهرزاد حمیدی اظهار کرد : این طرح با کمک مردم و از محل اعتبارات کمک های مردمی تامین اعتبار می شود ودیگر نیازی برای تامین اعتبار از سوی دولت ندارد.

وی از امضا موافقتنامه آموزش شنا برای معلمان با فدراسیون شنا خبرداد و گفت: این موافقت نامه هفته آینده بین معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش و فدارسیون شنا امضا می شود.

حمیدی با اشاره به اهمیت بحث تربیت بدنی و فرهنگ سازی ورزش از کودکی افزود: محوطه مدارس بهترین مکان برای فرهنگ سازی ورزش است .

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش کشور از تشکیل گروه همیاران ورزش در مدارس به عنوان یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام این معاونت خبر داد وگفت: گسترش برگزاری ازمونهای ورزشی درون مدرسه و نهضت داوطلبی ورزش در مدارس ازدیگر اقدمات این معاونت برای تحقق برنامه پنجم توسعه در این حوزه است.

حمیدی با تشریح مشکلات ناشی از کمبود اعتبارات، افزود: واگذاری برنامه ها و همچنین مدیریت مکان های ورزشی برون مدرسه ای به خانواده ها می تواند در زمینه رفع نیازهای این حوزه موثر باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون دو هزار و 978 مکان ورزشی برون مدرسه در کشور فعال است.

حمیدی تصریح کرد: هم اکنون 105هزار مدرسه با بیش از یک میلیون نفر فرهنگی و 12میلیون 300 هزار دانش آموز در کشور فعال است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها