درخواست مشارکت نهادها برای"یاد یارمهربان"

کد خبر: 395718

مدیر مسئول انتشارات قلم چی هر نهادی که دغدغه اش ترویج فرهنگ کتابخوانی درجامعه است، باید در برگزاری این قبیل نمایشگاه ها مشارکت کند.

نمایشگاه "یاد یار مهربان": موسی کاظمی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال تغییراتی را در سیستم برگزاری نمایشگاه شاهد هستیم، به نظر می رسد استقبال بهتری از نمایشگاه در مقایسه با سال های گذشته صورت گیرد.
وی گفت: اما اتفاق ناخوشایندی که امسال رخ داده این است که ناشران بخش کتب کمک درسی از قسمت اهدایی حذف شدند و تمام غرفه داران بخش جنبی مجبور به اجاره این غرفه ها شدند. سرشار در ادامه با اشاره به مشارکت بیشتر نهادها و مسئولین ذی ربط در برگزاری این گونه نمایشگاه ها گفت: این گونه نمایشگاه ها برای افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه برگزار می شود. مدیرمسئول انتشارات قلم چی یادآور شد: اکثر ناشران با توجه به حوزه تخصصی نمایشگاه حضور فعال دارند و به نظر من هر نهادی که دغدغه اش ترویج و جا افتادن این فرهنگ برای جامعه است، باید در برگزاری این قبیل نمایشگاه ها مشارکت داشته باشد. نمایشگاه کتاب "یاد یار مهربان" از 2 بهمن ماه به مدت یک هفته در بوستان گفتگو پذیرای علاقمندان است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها