بخشش پسری که به خاطر یک و نیم میلیون آدم کشت

کد خبر: 557855

پسر جوانی که به خاطر طلب یک و نیم میلیون تومانی، صاحبکارش را به قتل رسانده بود با تلاش مسئولان واحد اجرای احکام دادسرای امورجنایی تهران و کمک‌های خیرین از مرگ نجات یافت.

روزنامه ایران: پسر جوانی که به خاطر طلب یک و نیم میلیون تومانی، صاحبکارش را به قتل رسانده بود با تلاش مسئولان واحد اجرای احکام دادسرای امورجنایی تهران و کمک‌های خیرین از مرگ نجات یافت.
در این پرونده پسر 21 ساله‌ای به نام افشین به خاطر اختلاف یک و نیم میلیون تومانی، صاحبکارش را به قتل رساند. پسر جوان که کمی بعد از جنایت با خودروی پراید مقتول متواری شده بود دقایقی بعد خود را به کلانتری رساند و تسلیم شد.
او به مأموران گفت: مدتی قبل از صاحبکارم خواسته بودم حقوق عقب افتاده‌ام را بپردازد اما هر بار بهانه‌ای می‌آورد. ساعتی قبل نیز بر سر همین موضوع باهم درگیر شدیم که ناگهان از شدت عصبانیت با آجر ضربه‌ای به سرش زدم اما به خاطر عذاب وجدان خودم را معرفی کردم.
بدین ترتیب عامل قتل در شعبه 113 دادگاه کیفری تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد. دو فرزند مقتول نیز خواهان اجرای حکم بودند اما با تلاش مسئولان اجرای احکام شعبه دوم دادسرای جنایی ،اولیای دم اعلام کردند در ازای دریافت دیه حاضر به گذشت هستند.

قاضی دشتبان، سرپرست اجرای احکام ناحیه 27 در این باره گفت: خوشبختانه با کمک خیرین دیه مرد، کامل تهیه و به اولیای دم پرداخت شد و بدین ترتیب جوان اعدامی از قصاص نجات یافت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها