خفاشان مسلح مسافران را گروگان می‌گرفتند

کد خبر: 564610

اعضای باند آدم‌ربا که شب‌ها با کمین در جاده‌های ترانزیتی استان اصفهان، با گروگانگیری‌های خشونت‌بار مسافران، اقدام به باج‌خواهی میلیاردی می‌کردند در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان دستگیر شدند.

روزنامه ایران: اعضای باند آدم‌ربا که شب‌ها با کمین در جاده‌های ترانزیتی استان اصفهان، با گروگانگیری‌های خشونت‌بار مسافران، اقدام به باج‌خواهی میلیاردی می‌کردند در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان دستگیر شدند. به دنبال این عملیات، 9 گروگان که در اسارت تبهکاران جاده‌های ترانزیتی قرار داشتند آزاد شدند. سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره انهدام این باند گروگانگیری میلیاردی گفت: مأموران پلیس آگاهی استان پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و تلاش شبانه‌روزی سرانجام دو نفر از گروگانگیران را شناسایی و آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
در جریان این دستگیری مأموران 9 نفر از افراد ربوده شده را که در مخفیگاه آدم‌ربایان زندانی شده بودند آزاد کردند و متهمان در اعتراف‌های خود پنج نفر از همدستان خود را نیز معرفی کردند.

وی افزود: پنج نفر از این باند هفت نفره نیز در یک عملیات منسجم و دقیق هنگامی که قصد انجام سرقت و آدم‌ربایی در یکی از جاده‌های استان اصفهان را داشتند دستگیر شدند. وی درباره نحوه فعالیت اعضای این باند تبهکار گفت: متهمان در ساعات پایانی شب با پخش میخ‌هایی در جاده خودروهای عبوری را پنچر می‌کردند و با ضرب و شتم راننده، سرنشینان خودرو را گروگان می‌گرفتند و به یکی از شهرستان‌های اطراف استان منتقل می‌کردند.

این افراد در آدم‌ربایی اخیر با خانواده گروگان‌ها تماس گرفتند و از هر کدام مبلغ 500 میلیون ریال در ازای آزادی گروگان‌ها درخواست کردند که با اقدام سریع و بموقع کارآگاهان پلیس، در عملی کردن نقشه خود ناکام ماندند.
وی با بیان اینکه تمامی اعضای این باند خشن سابقه‌دار و غیربومی هستند، گفت: در این عملیات از آدم‌ربایان دو قبضه سلاح جنگی و ابزارهای مورد استفاده در سرقت کشف شده است.

سردار آقاخانی از کسانی که در ساعات پایانی شب در جاده‌ها رفت و آمد می‌کنند خواست در صورت هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق تماس با تلفن 110 پلیس را مطلع کنند. فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه جاده‌ای پلیس، به قاچاقچیان، سارقان، اراذل و اوباش و افراد شرور هشدار داد و گفت: پلیس اصفهان با جدیت و اهتمام ویژه با هرگونه ناهنجاری و رفتار مجرمانه برخورد قاطع می‌کند و اجازه نمی‌دهد عده‌ای افراد شرور امنیت استان را برهم بزنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها