منتظر گزارش رسمی مقامات وزارت راه و شهرسازی هستم

کد خبر: 594727

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس می‌گوید: منتظر گزارش رسمی مقامات وزارت راه و شهرسازی هستم تا علت حادثه روشن شود و هیچ مماشاتی در برخورد با مقصران احتمالی این سانحه نخواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: فاطمه سعیدی امروز با ابراز تاسف از وقوع حادثه‌های تلخ برای کشور در روزهای اخیر اظهار داشت: طی کمتر از 24 ساعت دو داغ بزرگ بر مردم عزیز ایران تحمیل شد؛ حادثه اول طی یک حمله انتحاری در حله عراق رخ داد که بر اساس آمار رسمی تا کنون 24 هموطن عزیزمان از خیل زائران حضرت اباعبدالله (ع) به شهادت رسیده‌اند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: در رخدادی دیگر صبح امروز بر اثر برخورد دو قطار در استان سمنان تعدادی از هموطنانمان کشته و مجروح شده‌اند که شمار کشته شدگان تا کنون به 36 نفر رسیده است.
وی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی منتظر گزارش رسمی مقامات وزارت راه و شهرسازی هستم تا علت این حادثه تلخ روشن شود. به طور حتم، در برخورد با مقصرین احتمالی این سانحه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: به سهم خود این دو واقعه تلخ را به ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده، برای عزیزان از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبوری مسئلت می نمایم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها