آتش سوزی و انفجار، ساختمان هفت طبقه را ویران کرد

کد خبر: 637812

ساختمان 7 طبقه در حال ساخت سحرگاه دیروز در یکی از محلات جنوبی تهران آتش گرفت و به علت انفجار قوطی‌های رنگ به کلی ویران شد.

روزنامه ایران: ساختمان 7 طبقه در حال ساخت سحرگاه دیروز در یکی از محلات جنوبی تهران آتش گرفت و به علت انفجار قوطی‌های رنگ به کلی ویران شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی و انفجار در این ساختمان مسکونی در حال ساخت در محله مرتضی گرد در بامداد سه‌شنبه خبر داد و گفت: به‌دلیل شدت آتش‌سوزی و انفجار، این ساختمان در حال ساخت به‌طور کامل فرو ریخت که در این حادثه مالک ساختمان به همراه کارگرش دچار سوختگی و مصدومیت شدند.وی گفت: در طبقه همکف یک ساختمان 7 طبقه در حال ساخت 4 مغازه ساخته شده بود که درآن مواد قابل اشتعال از جمله تینر، رنگ و قوطی‌ها و اسپری‌های ضایعاتی و اسقاطی رنگ انبار شده بود. آتش از همین نقطه در حال سرایت به سایر نقاط ساختمان بود که همزمان با آتش‌سوزی به دلیل حجم بالای قوطی‌ها و اسپری‌های مواد شیمیایی و رنگ محل حادثه دچار انفجار شد و به یکباره این ساختمان 7 طبقه به‌طور کامل فرو ریخت.
بر اثر تخریب این ساختمان، 2 ساختمان مسکونی مجاور هم دچار آسیب شدند و تعدادی از ساکنان این 2 ساختمان مسکونی در وضعیت ناایمن قرار داشتند که آتش‌نشانان 5 نفر از این ساکنان را به سلامت نجات دادند.

در این حادثه 2 خودروی سواری پژو 405 و پراید دچار آسیب شد و همچنین آتش‌نشانان، مالک و کارگر آن ساختمان که دچار سوختگی شده بودند را تحویل عوامل اورژانس دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها