آموزش‌های پیشگیری از جرائم تا دورترین نقطه کشور

کد خبر: 701163

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با اجرای طرح آگاه سازی نیروهای مسلح، جرائم این نیروها در کشور 6 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری فارس: به گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام بهرامیدر آیین تکریم و معارفه رؤسای سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های مهم این سازمان است و تاکنون توانسته‌ایم با اجرای دوره‌های پیشگیری از وقوع جرم و همچنین اجرای طرح نهضت آگاه‌سازی به این امر دست یابیم. وی با اشاره به سابقه تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: این سازمان بنا به اصل 172 قانون اساسی از دادسرا و دادگاه تشکیل شده است و این سازمان ریشه در قانون اساسی دارد.
بهرامی با تأکید بر اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح، پیشگیری از وقوع جرم را بر رسیدگی به جرائم مهم‌تر می‌داند، افزود: امروز تا دورترین نقطه کشور نیز آموزش‌های پیشگیری از جرائم نیروهای مسلح انجام شده است.
بهرامی با اشاره به موقعیت کشور و نظام افزود: امروز باید مراقب چهره‌های جدید منافقان و دشمنان نظام باشیم که به اشکال مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح و مردم مجاهدانه پای ارزش‌های دینی می‌ایستند تا دسیسه‌های دشمنان را از بین ببرند.
وی ادامه داد: امروز دشمنان ما به قوه قضائیه و سپاه و بسیج و نیروهای مسلح حمله می‌کنند و ما نباید با آنها هم‌صدا باشیم.
وی با اشاره به حرکت اخیر دشمن در حمله به مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای ارزشی سپاه با نشان دادن قدرت موشکی خود توانستند همه نقشه‌های دشمنان را از بین ببرند.
بهرامی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج عزت نظام هستند، افزود: منافقان هر روز در حال اجرای عملیات جدید برای سرکوبی نظام اسلام هستند و همه باید مجاهدانه پای ارزش‌ها و ولایت فقیه باقی بمانند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها