خروج اتوبوس شیراز ـ یزد از جاده به‌خیر گذشت

کد خبر: 734062

رئیس پلیس راه استان یزد از بروز حادثه برای یک دستگاه اتوبوس که از مبدأ شیراز به مقصد یزد در حال حرکت بود، خبر داد و گفت: خوشبختانه اتوبوس واژگون نشده و این حادثه به‌خیر گذشته است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان یزد از بروز حادثه برای یک دستگاه اتوبوس که از مبدأ شیراز به مقصد یزد در حال حرکت بود، خبر داد و گفت: خوشبختانه اتوبوس واژگون نشده و این حادثه به‌خیر گذشته است.

سرهنگ احمد مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این حادثه اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس از مبدأ شیراز به مقصد یزد در حال حرکت بود که در کیلومتر ۸۶ محور شیراز ـ یزد بعد از دهشیر از جاده خارج شد.

وی بیان کرد: بر اساس اطلاعاتی که سامانه سپهتن به دست آمده، راننده دچار خواب‌آلودگی ناشی از خستگی شده و این امر سبب خروج وی از جاده شده است اما از آنجا که هنگام خروج از جاده، سرعت او تنها ۳۶ کیلومتر بوده، خوشبختانه به سرعت توانسته آن را کنترل و حادثه‌ای فجیع جلوگیری کند.

مظفری عنوان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفاتی نداشته و فقط پنج نفر به اورژانس منتقل شدند که سه نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

وی یادآور شد: دو نفر از آنها که یکی از آنها راننده است، به احتمال زیاد نیاز به بستری خواهد داشت اما مشکل چندان جدی نیست.

مظفری ادامه داد: خوشبختانه این حادثه توسط راننده کنترل شده و به‌خیر گذشته است در غیر این‌صورت ممکن بود با واژگونی این اتوبوس شاهد تلفات سنگینی باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها