کشف ۱۰ تن قرص نیروزای تقلبی در نظر آباد البرز

کد خبر: 742411

محمد قیومی با اعلام خبر کشف بیش 10 تن قرص نیروزا در شهرک صنعتی سپهرنظرآباد اظهار داشت: این قرص‌های نیروزای تقلبی که در باشگاه‌های بدنسازی و توسط برخی ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گیرد در شهرک صنعتی سپهر کشف شده است.

کشف ۱۰ تن قرص نیروزای تقلبی در نظر آباد البرز

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از کشف بیش از ۱۰ تن قرص نیروزای تقلبی در شهر صنعتی سپهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش دادگستری البرز، محمد قیومی با اعلام خبر کشف بیش 10 تن قرص نیروزا در شهرک صنعتی سپهرنظرآباد اظهار داشت: این قرص‌های نیروزای تقلبی که در باشگاه‌های بدنسازی و توسط برخی ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گیرد در شهرک صنعتی سپهر کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه قرص‌های مکشوفه فاقد پروانه تولید و در شکل و بسته‌بندی مارک‌های معتبر تولید شده است افزود: ارزش ریالی این اقلام تقلبی حدود 4 میلیارد ریال است.

قیومی درباره جزئیات بازداشت عوامل تولید این داروها بیان کرد : در این رابطه یک نفر که تولید کننده بوده بازداشت و برای وی پرونده قضایی تشکیل و قرارهای قانونی لازم برای وی صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با اشاره به تلاش برای پرداخت رشوه به ماموران انتظامی تصریح کرد: در حین کشف اقلام تقلبی متهم قصد داشت با پرداخت رشوه 500 میلیون ریالی ماموران نیروی انتظامی را تطمیع کند که با هوشیاری ماموران وظیفه شناس، وجه رشوه نیز توقیف و برای وی به دلیل پرداخت رشوه پرونده‌ جداگانه‌ای تشکیل شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها