کولاک و یخ‌زدگی در محورهای گلستان و سمنان

کد خبر: 777400

رئیس پلیس راه از بارش برف در محورهای گلستان و خراسان شمالی خبر داد و گفت: به دلیل کولاک و یخ‌زدگی تردد در برخی از محورهای گلستان و سمنان فقط با زنجیر چرخ میسر است.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه از بارش برف در محورهای گلستان و خراسان شمالی خبر داد و گفت: به دلیل کولاک و یخ‌زدگی تردد در برخی از محورهای گلستان و سمنان فقط با زنجیر چرخ میسر است.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان گلستان بارش برف جریان دارد.

رئیس پلیس راه به بارش برف در محورهای بجنورد - آشخانه و گردنه امین‌الله در استان خراسان شمالی اشاره و تصریح کرد: در محورهای توسکستان و جنگل گلستان در استان گلستان و شهمیرزاد - فولادمحله در استان سمنان کولاک و یخ‌زدگی گزارش شده و تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است.

سردار حمیدی به برودت هوا و یخبندان در محورهای کوهستانی اشاره و بیان داشت: از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم که از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت تردد در جاده‌های کشور قبل از سفر با شماره تلفن 120 و 02188255555 از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

وی گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی ضروری است؛ همچنین بهتر است رانندگان مجهز به تجهیزات زمستانی، لباس گرم و اغذیه باشند.

رئیس پلیس راه از رانندگان خواست که با توجه به لغزندگی معابر حتماً سرعت مطمئنه را لحاظ کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها