سیلاب پل غله زار آذرشهر را تخریب کرد +عکس

کد خبر: 796809

به‌دلیل سهل انگاری مسئولان در اصلاح پل غله زار آذرشهر که در حادثه سیل یک سال پیش آسیب دیده بود، بر اثر شدت سیل امروز، به شدت آسیب دید و در حال فروریختن است.

سیلاب پل غله زار آذرشهر را تخریب کرد +عکس
خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: به دلیل آسیب دیدگی یکی از پایه‌های پل غله زار آذرشهر که در حادثه سیل امروز بخشی از این پل تخریب شد و امکان تردد به هیچ عنوان در این مسیر وجود ندارد.
به‌دلیل سهل انگاری مسئولان در اصلاح پل غله زار آذرشهر که در حادثه سیل یک سال پیش آسیب دیده بود، بر اثر شدت سیل امروز، به شدت آسیب دید و در حال فروریختن است.
این پل که بار‌ها وعده اصلاح آن داده شده بود، ولی کاری صورت نگرفت و امروز بنابه گفته فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی ارتباط تبریز با جنوب استان به دلیل احتمال تخریب پل و خطر جانی برای مسافران عبوری از مسیر تبریز عجب‌شیر مسدود شده و از پل داخل شهر آذرشهر ارتباط موقت برقرار است. سرهنگ جواد ناموران فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی در آذرشهر گفت: به دلیل آسیب دیدگی یکی از پایه‌های پل غله زار آذرشهر که در حادثه سیل امروز بخشی از این پل تخریب شد و امکان تردد به هیچ عنوان در این مسیر وجود ندارد.
ناموران افزود: مسیر تردد خودرو‌ها از این مسیر به داخل شهر آذرشهر صورت می‌گیرد. به گزارش تسنیم، پل غله زار آذرشهر در حادثه سیل فروردین ماه سال گذشته آسیب دیده بود و در طول یک سال گذشته مسئولان امر نتوانستند این پل را اصلاح و مرمت کنند و سرانجام در حادثه سیل امروز به صورت کامل در آستان فروریختن است. هشدار وقوع سیل بزرگتر در آذرشهر محمد عبدی دهیار روستای گنبرف گفت: سیل خروشانی از محدوده روستای گنبرف در حال حرکت است که میزان آب آن هر لحظه در حال افزایش است و تا لحظاتی به محدوده آذرشهر خواهد رسید. با توجه به گزارش دهیار گنبرف ضروری است مسئولین ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم را داشته و به شهروندان نیز توصیه می‌شود از تجمع در محدوده «سیل چایی» خودداری نموده تا حادثه مرگبار سال گذشته پل غله زار روی ندهد. رئیس جمهور، اواخر فروردین سال گذشته در جریان سفر خود به آذربایجان شرقی از پل غله زار بازدید کرده و از نزدیک روند امداد رسانی به سیل زدگان را بررسی کرد و قول مساعدی برای جبران خسارات وارده به تاسیسات زیربنایی استان داده بود، ولی امروز نتایج این وعده‌ها چیز دیگری را نشان می‌دهد. سیل علاوه بر ایجاد خسارت‌های مالی در شهر‌های مختلف استان، در شهرستان‌های آذرشهر و عجب شیر موجب فوت ۴۲ نفر شده بود که ۲۰ نفر از آن‌ها در پل غله زار جان خود را از دست دادند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها