توزیع بسته غذایی میان نیازمندان تا پایان رمضان

کد خبر: 827343

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از توزیع ۱۰۰ هزار بسته غذایی میان نیازمندان تا پایان ماه رمضان خبر داد و اعلام کرد: تشکیل کارگروه ملی مسئولیت‌پذیری و اجرای طرح سهم نیکوکاری ایرانیان از برنامه‌های این سازمان تا آخر سال است.

توزیع بسته غذایی میان نیازمندان تا پایان رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از توزیع ۱۰۰ هزار بسته غذایی میان نیازمندان تا پایان ماه رمضان خبر داد و اعلام کرد: تشکیل کارگروه ملی مسئولیت‌پذیری و اجرای طرح سهم نیکوکاری ایرانیان از برنامه‌های این سازمان تا آخر سال است. حبیب درگاهی در نشست خبری در ارتباط با برنامه‌های این سازمان در سال ۹۷، اظهار داشت: ۵۴ پروژه منطبق با برنامه ۵ ساله جمعیت هلال احمر تعریف شده است که سه اولویت سبز، سفید و زرد قرار گرفت.

وی افزود: پروژه‌های سبز ۴۰ مورد بوده که خود جمعیت هلال احمر باید اجرا کند و پروژه‌های سفید دو مورد بوده که سایر سازمان‌های دیگر داخل جمعیت هلال احمر باید انجام دهند و پروژه‌های زرد ۱۲ مورد است که سازمان داوطلبان با سایر سازمان‌های جمعیت انجام می‌دهند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمرادامه داد: کمک به ارتقای سرمایه اجتماعی، تشکیل کارگروه مسئولیت‌پذیری و سرمایه اجتماعی، طرح سهم نیکوکاری ایرانیان، تشکیل شورای اندیشه‌ورزی، تجهیز تیم‌های داوطلبی و اضطراری، راه‌اندازی مرکز پاسخگویی داوطلبان، برگزاری جشن باران مهربانی و نکوداشت خیرین از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال ۹۷ است.

درگاهی با اشاره به تشکیل خانه‌های تخصصی داوطلب اعلام کرد: برگزاری کارگاه‌های تاب آوری در بلایا، ساماندهی شبکه مجازی داوطلبان، پیگیری طرح سلامت‌یار، اجرای طرح فرشتگان رحمت و ارمغان مهر از دیگر برنامه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

وی گفت: از ابتدای ماه رمضان در ۷ استان برای کمک به نیازمندان گلریزان برگزار شده و تا پایان این ماه مبارک ۱۰۰ هزار سبد غذایی به ارزش تقریبی ۱۰۰ هزار تومان به همت خیرین میان نیازمندان و محرومان توزیع می‌شوند. البته بخشی از این سبد‌ها از ابتدای ماه تا کنون در اختیار این افراد قرار گرفته است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر خاطرنشان کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ سفره افطاری برپا و در شب‌های قدر نیز تعداد زیادی دندانپزشک داوطلبان با برپایی یونیک دندانپزشکی در ۱۵ روستای کرمانشاه خدمات لازم در این حوزه را ارائه دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها