دستگیری اسیدپاش سنگدل

کد خبر: 831273

قربانی حادثه‌ی اسیدپاشی در آلگارو [پرتغال]در مواجهه با متهم دچار احساسات شدید شد و به گریه افتاد.

وبگردی فردا: قربانی حادثه‌ی اسیدپاشی در آلگارو [پرتغال]در مواجهه با متهم دچار احساسات شدید شد و به گریه افتاد. الی چزل در جلسه‌ی پرتنش دادگاه با مردی مواجه شد که متهم است به دستور دوست‌پسر سابقش او را مورد حمله قرار داده است. کلودیو گوویا متهم است دستور اسیدپاشی به دوست‌دختر سابق انگلیسی‌اش را داده است. الی چزل در سال ۲۰۱۷ بیرون از خانه‌اش در آلگارو مورد حمله قرار گرفت. گفته می‌شود گوویا برای انجام این کار از کمک رودریگز فونسکا بهره برده است.
در ششم می ۲۰۱۷ دوباره از از خانم چزل پرسیده شد که آیا همین فرد بوده که، طبق ادعای دادستان کشور به دستور دوست‌پسر سابقش کلودیو گوویا، به او حمله کرده است؟ درحالی‌که رودریگز فونسکا از دادگاه واقع در پورتیمائو، در فاصله‌ای کمتر از پنج مایل از محل حادثه، خارج شده بود، خانم چزل در جواب قاضی گفت، «با اطمینان می‌گویم، او خودش بود.»
الی چزل ۲۹ ساله، که اهل جزیره‌ی وایت نیوپورت است، در پایان خطابه‌ای نیم‌ساعته پیش از آغاز محاکمه‌ی رودریگز فونسکا این پاسخ را داد. همراه او اعضای خانواده‌اش نیز حضور داشتند، از جمله مادرش دیانا نیومن که او نیز شواهدی به دادگاه ارائه کرد. ناراحتی خانم چزل کاملاً مشهود بود، چراکه متوجه شده بود آمر ۳۵ساله‌ی این اسیدپاشی گناهکار اعلام نخواهد شد و حکم حبس ۲۵ساله در مورد او اعمال نمی‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها