تکذیب خبر زورگیری از هواداران در شهرآورد ۸۸

کد خبر: 877842

فرمانده پلیس پایتخت گفت: در شهرآورد ۸۸ زورگیری از هواداران صورت نگرفته و معاونت حقوقی در پی برخورد قانونی با منتشرکنندگان این خبر کذب است.

تکذیب خبر زورگیری از هواداران در شهرآورد ۸۸

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس پایتخت گفت: در شهرآورد ۸۸ زورگیری از هواداران صورت نگرفته و معاونت حقوقی در پی برخورد قانونی با منتشرکنندگان این خبر کذب است.

سردار حسین رحیمی ضمن تکذیب خبر زورگیری از هواداران پس از پایان مسابقه شهرآورد ۸۸ اظهار کرد: این خبر دروغ بود و معاونت حقوقی در پی برخورد قانونی با افرادی است که این خبر را منتشر کردند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: چندین برابر نیرویی که داخل ورزشگاه آزادی است، در بیرون ورزشگاه حضور دارند، شاهد بودیم که حدود ۲۰ دقیقه پس از مسابقه شهرآورد ۸۸، ورزشگاه تخلیه شد و این تلاش همکاران در نیروی انتظامی را نشان می‌دهد، همکاران بنده در این مسابقه (شهرآورد ۸۸) حتی اجازه پارک خودرو در اطراف ورزشگاه را ندانند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد حضور همکاران نیروی انتظامی در بازی‌های مختلف که در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، متفاوت است؛ در بازی‌های مهم مانند بازی‌های ملی، شهرآورد و ... به تناسب نوع و میزان ورودی تماشاگر برنامه‌ریزی تفاوت دارد، بنده نیز در بازی‌های مهم حضور پیدا می‌کنم و نظارت و فرماندهی بر امور را برعهده دارم.

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها