نمایشگاه اتومبیل زیر آوار +عکس

کد خبر: 878748

عدم رعایت اصول ایمنی در گودبرداری باعث تخریب یک واحد مسکونی و آسیب به یک نمایشگاه اتومبیل در قرچک شد.

نمایشگاه اتومبیل زیر آوار +عکس

خبرگزاری فارس: محسن شریف شهردار قرچک در خصوص ریزش ساختمان در خیابان اصلی قرچک جنب درمانگاه دارالشفا حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: در ساعت ۱۴:۲۰ خبر ریزش ساختمان نمایشگاه خودرو به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله نیرو‌ها امدادی در محل حضور پیدا کرده و اقدام به ایمن سازی نمودند.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر در ریزش ساختمان هیچ گونه مصدوم یا کشته‌ای نداشتیم.

شریف گفت: طبق گزارش ارائه شده توسط شهردار ناحیه یک هفته پیش اخطار عدم رعایت نکات ایمنی به صاحب ملک و نظام مهندسی قرچک اطلاع‌رسانی شده بود و هشدار لازم در خصوص ریزش ساختمان داده بودند.

وی بیان داشت: علت اصلی ریزش ساختمان نمایشگاه که در گود برداری ریزش کرد عدم رعایت نکات ایمنی و از همه مهم‌تر عدم اجرای سازه نگهبان ملک بوده که باعث ریزش شده است.

وی در ادامه بیان داشت: همه اقدامات انجام شده قانونی بوده و مالک جواز ساخت و ساز لازم را دریافت کرده بود و تنها مشکل مالک عدم رعایت نکردن نکات ایمنی بوده و مهندس ناظر باید نظارت کافی را در خصوص کود برداری لحاظ می‌کرد.

ریزش ساختمان باعث شده دو خودرو پژو و یک خودرو پراید تا حد ۷۰ درصد تخریب شده و بنا بر گزارش صاحب نمایشگاه بیش از ۲۵۰ میلیون تومان خسارت وارد شده و ساختمان نیز به طور صد در صد تخریب شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها