هوای کربلا فردا و پس‌فردا صاف است

کد خبر: 887860

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از برقراری هوای صاف در کربلا طی دو روز آینده خبر داد.

هوای کربلا فردا و پس‌فردا صاف است

خبرگزاری ایسنا: با توجه به سفر زائران ایرانی برای زیارت حرم مطهر حضرت امام حسین (ع)، احد وظیفه در=، شرایط جوی شهر‌های کربلا، بصره، کاظمین و نجف را طی دو روز آینده پیش‌بینی کرد و گفت: فردا و پس‌فردا (۸ و ۹ آبان ماه) در کربلا، بصره، کاظمین و نجف هوا صاف خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای کربلا و کاظمین فردا ۳۰ و ۱۸ درجه سانتیگراد و پس‌فردا ۳۰ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین فردا حداکثر و حداقل دمای بصره و کاظمین ۳۰ و ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه حداکثر و حداقل دمای این دو شهر به ترتیب ۳۲ و ۱۷ و ۳۰ و ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط آب و هوایی شهر‌های مرزی در مسیر حرکت زائران کربلا، اظهار کرد: فردا (۸ آبان ماه) آسمان قصر شیرین هوا ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر با حداکثر و حداقل دمای ۲۸ و ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین قصر شیرین در روز چهارشنبه (۹ آبان ماه) کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۹ و ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. در مریوان نیز فردا و پس‌فردا (۸ و ۹ آبان ماه) هوا کمی تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۷ و ۷ و ۱۸ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ادامه داد: فردا و پس‌فردا (۸ و ۹ آبان ماه)، آسمان مهران صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۲۷ و ۱۷ و ۲۸ و ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین فردا و پس‌فردا، هوای شلمچه و چذابه صاف تا قسمتی ابری، همراه با مه رقیق و در بعضی ساعات وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۲۷ و ۱۴ درجه سانتیگراد و ۲۸ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد شرایط جوی ایلام و اهواز طی دو روز آینده گفت: آسمان ایلام فردا و پس فردا (۸ و ۹ آبان ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۲۰ و ۱۰ و ۲۱ و ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین فردا و پس‌فردا هوای اهواز صاف تا قسمتی ابری، همراه با مه صبحگاهی و در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۵ و ۲۸ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا (۸ آبان ماه) هوای کرمانشاه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۲۱ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان کرمانشاه در روز چهارشنبه (۹ آبان ماه) کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۲۲ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها