استقرار ۴۰ آتش‌نشان در مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان تهران

کد خبر: 889133

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: ۴۰ آتش‌نشانان به همراه ۱۰ دستگاه خودروی سنگین و هشت دستگاه موتورسیکلت در مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان مستقر می‌شوند.

استقرار ۴۰ آتش‌نشان در مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان تهران

خبرگزاری تسنیم: سید جلال ملکی درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی شهروندان در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران مانند سال‌های گذشته برای تأمین ایمنی شهروندان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران خاطرنشان کرد: در راستای این تمهیدات علاوه بر آماده‌باش آتش‌نشانان ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در سطح شهر تهران، ۴۰ آتش‌نشانان به همراه ۱۰ دستگاه خودروی سنگین و هشت دستگاه موتورسیکلت در اطراف محل برگزاری این مراسم و مسیر‌های منتهی به محل راهپیمایی مستقر خواهند شد.

وی افزود: آتش‌نشانان با تجهیزات کامل و کاور‌های سازمانی از ساعت ۷:۱۵ صبح فردا (۱۳ آبان) در نقاط تعیین شده مستقر شده و اوضاع ایمنی محدوده تحت پوشش خود را تا پایان مراسم و عادی شدن عبور و مرور کنترل می‌کنند.

ملکی تصریح کرد: علاوه بر آماده‌باش آتش‌نشانان، تعدادی از مدیران عملیاتی این سازمان با خودرو‌های خود به صورت گشت‌زنی به بازدید از مکان‌های مختلف و محل استقرار آتش‌نشانان پرداخته و تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه برعهده دارند.

وی از شهروندان خواست مانند همیشه با نیرو‌های آتش‌نشانی و امدادی همکاری لازم را داشته باشند و یادآور شد: شهروندان در صورت بروز هر حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانان مستقر در اطراف محل برگزاری راهپیمایی اعلام کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها