مصدوم شدن ۳۱ هزار نفر در تصادفات استان فارس

کد خبر: 889153

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: براثر وقوع حوادث رانندگی در ۶ ماهه نخست سال در فارس ۳۱ هزار و ۳۰۷ نفر مصدوم شدند که این تعداد نسبت به سال قبل افزایش ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مصدوم شدن ۳۱ هزار نفر در تصادفات استان فارس

خبرگزاری ایسنا:به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، محمدجواد مرادیان توضیح داد: طی ۶ ماه اول امسال بیش از ۲۵ هزار مورد حادثه رانندگی در فارس ثبت شده که ۱۶ هزار و ۲۴۱ مورد شهری و ۹۱ هزار و ۶۶۱ مورد بین شهری بوده است.

وی همچنین به افزایش ۱۲ درصدی مصدومان ناشی از حوادث رانندگی برونشهری اشاره و اضافه کرد: در ۶ ماه اول امسال ۱۸ هزار و ۹۰ نفر در حوادث شهری و ۱۳ هزار و ۲۱۷ نفر در حوادث ترافیکی برونشهری مصدوم شده‌اند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کاهش ۹ درصدی تعداد فوتی‌های حوادث ترافیکی در این مدت نسبت به سال قبل، گفت: تعداد ۲۲ هزار و ۳۱۱ مصدوم حوادث ترافیکی پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و ۸۹۹۶ مصدوم نیز سرپایی و توسط عوامل اورژانس درمان شده اند.

مرادیان با بیان اینکه تعداد ۳۳۹ نفر براثر حوادث رانندگی در استان فارس فوت کرده‌اند، گفت: درصد قابل توجهی از تعداد حوادث ترافیکی مربوط به خواب آلودگی راننده و تجاوز از سرعت مجاز بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها