پیشنهاد رشوه ۲۰۰ میلیونی برای پنهان ماندن راز یک قاچاقچی

کد خبر: 917096

رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان، در رابطه با حمله ۲ مرد به یکی از ماموران این واحد و کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک از آنان خبر داد.

پیشنهاد رشوه ۲۰۰ میلیونی برای پنهان ماندن راز یک قاچاقچی

خبرگزاری مهر: سرهنگ اکبر مرادی در تشریح این گفت: ساعت ۲ عصر روز گذشته بود که ماموران در یکی از خیابان‌های شهرک گلستان، حین گشتزنی به ۲ مرد مشکوک شدند.

وی افزود: این مردان به صورت مشکوکی در خیابان در حال پرسه زنی بودند و زمانیکه ماموران برای بررسی موضوع به سمت آن‌ها تغییر مسیر دادند، هر ۲ تن، از محل گریختند و ماموران نیز اقدام به تعقیب و گریز آن‌ها کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم در اقدامی عملیاتی از سوی پلیس متوقف شدند، اما هر دو ممانعت کرده و به درگیری با ماموران پرداختند که در این خصوص با ناکامی روبرو شده و در نهایت تسلیم شدند.

کلانتر محله گلستان، در ادامه گفت: در بازرسی بدنی از این متهمان، ۲ قبضه سلاح سرد، کشف و در بازرسی از خودرو‌های آن‌ها ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان که برای رهایی از قانون سعی داشتند به ماموران رشوه بدهند به آن‌ها پیشنهاد رشوه ۲۰۰ میلیون ریالی دادند که این رشوه از سوی ماموران رد و به پرونده ضمیمه شد.

رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در پایان تصریح کرد: هر ۲ متهم پس از تکمیل پرونده در کلانتری برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها