اسرائیل از «هیچی» به «همه‌چی» رسید!

کد خبر: 919562

کاربران فضای مجازی دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای رژیم صهیونیستی بازشمردند.

اسرائیل از «هیچی» به «همه‌چی» رسید!
مجله فارس پلاس: «دست‌آورد چهل سال انقلاب چیست؟» این سوالی بود که اکانت فارسی اسرائیل در توییتر با کنایه به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی مطرح کرده بود و خودش در پاسخ نوشته بود: «هیچی!». طرح این سوال و جواب با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو شد.
اسرائیل از «هیچی» به «همه‌چی» رسید!

محمدرضا رهبرپور دکترای حقوق جزا و جرم‌شناسی، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در پاسخ به این اکانت اسرائیلی نوشته است: دستاورد انقلاب اسلامی برای شما چیزی نبوده است جز چهل سال شکست مذبوحانه، خفت و خواری !

اسرائیل از «هیچی» به «همه‌چی» رسید!

وحید یامین پور فعال رسانه‌ای نیز در پاسخ به این توییت نوشته است: پنجره اتاقت رو باز کن و به دیوار بلندی که دور خودتون کشیدین نگاه کن. شما از ترس ما خودتون رو در سیم‌خاردارها و دیوارها حبس کردید. این یعنی شکست پروژه تاریخی صهیونیسم. اگر شکست خورده بودیم، الان برای سفر از تهران به بغداد یا دمشق یا بیروت باید از سفارت اسرائیل ویزا می‌گرفتیم.

امیرحسین ثابتی از دیگر فعالان رسانه‌ای نیز با اشاره به ردیف بودجه‌ای دشمنان جمهوری اسلامی برای مقابله با ایران نوشته است:‌ اگر جمهوری اسلامی ایران 40 سال شکست خورده است، چرا اسراییل و امریکا و ... هر سال بودجه براندازی و مقابله با آن را افزایش می دهند؟!

یکی دیگر از کاربران هم با اشاره به فارسی نوشتن مسئولان آمریکایی و رژیم صهیونیستی گفت: اگه تنها دستاورد این چهل سال، یادگیری زبان فارسی توسط اسرائیل و آمریکا از ترس باشه برا من یکی که کافیه!

کاربر دیگری هم به سخنان چندی قبل مقام معظم رهبری که فرموده بودند اسرائیل 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت اشاره کرده و نوشته است: جشن ۶۲ سالگی انقلاب رو با جشن نابودی شما با هم یکی می‌کنیم ...

کاربر دیگری هم به سوال این اکانت جواب داده است: دست آوردش همینه که تاصدای پریدن در نوشابه ازخونه بغلی میاد شماها میچپید تو پناهگاه. دستاوردش اینکه سیدحسن نصرالله حرفش تموم نشده. نتانیاهو پوشک لازم میشه.

اسرائیل از «هیچی» به «همه‌چی» رسید!

اشاره به شکست‌های متعدد اسرائیل و قدرت پوشالی این رژیم از دیگر واکنش‌های کاربران بوده است: ۶ روز نبرد با همه اعراب و تصرف بخش وسیعی از سرزمین اعراب، و حالا: ۳۳ روز نبرد با حزب الله و عقب نشینی، ۲۲ روز نبرد با حماس و عقب نشینی، ۲ روز نبرد با حماس و عقب نشینی.

مهدی ملکشاهی هم اشاره‌ای به گنبد آهنین این رژیم داشته است: کمترین دستاوردش این بود که اقتدار گنبد سوراخین شما رو به تمسخر گرفت، اونم با ضعیف‌ترین نوع موشک‌هاش.

مرتضی مقدم نیز توییت کرده است:‌ حدود پنجاه سال پیش دعوای ما با آمریکا سر این بود که که یه ایرانی برتَره یا یه سگ آمریکایی (کاپیتولاسیون) الان دعوای آمریکا با ما بر سر اینه که چرا ما: استقلال داریم،فناوری و علم داریم، هسته ای داریم، ماهواره داریم، موشک داریم؟

«بانو عرب» هم نوشته است: چهل سال سازندگی رو می تونیم در دستاوردهای پزشکی انقلاب اسلامی ببینیم؛ یکی از اون ها ساخت دریچه قلبه که ایران دومین کشور دارای توانایی ساخت دریچه قلب در جهانه.

کاربران دیگری هم دستاوردهای علمی کشورمان را در این چهل ساله برای این اسرائیل مرور کردند؛ یک نفر از سرعت 11 برابری رشد علمی ایران گفت و دیگری از رتبه چهارم ایران در دست‌یابی به فناوری‌های نوین درمان ناشنوایی.

کاربری با نام مستعار «مادام» نیز اشاره‌ای داشته به ماجرای شکار بزرگ پهباد پیشرفته آمریکایی توسط سپاه: میدونی هواپیمای بی سرنشین رو تو هوا بگیری و از روش کپی کنی یه نسخه بفرستی برای سازنده‌اش یعنی چی؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها