دستگیری ۶نفر از عاملان سوء قصد به رئیس دادگستری کهگیلویه

کد خبر: 929052

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۶ نفر از عاملان و مرتبطان حادثه تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

دستگیری ۶نفر از عاملان سوء قصد به رئیس دادگستری کهگیلویه

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۶ نفر از عاملان و مرتبطان حادثه تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

مهرداد کرمی گفت: ۶ نفر از عاملان و مرتبطان حادثه تیراندازی به حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی_ رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.

وی افزود: قرار‌های تامین متناسب برای هر یک از متهمان این پرونده صادر و هر ۶ متهم روانه زندان شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج اضافه کرد: تحقیقات در حال انجام و اقدامات لازم در خصوص دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

کرمی با تشکر از اقدامات شبانه روزی نیروی انتظامی، امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: این پرونده به طور ویژه در حال رسیدگی است.

حدود ساعت ۱۵، روز ۱۹ دی ماه خبری مبنی بر سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در رسانه‌ها منتشر شد. بر اساس این خبر افراد ناشناسی به خودروی حجت الاسلام و المسلمین مزارعی تیراندازی کرده که خوشبختانه این حمله ناکام ماند و آسیبی به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نرسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها