تمهیدات آموزش و پرورش برای چهارشنبه پایان سال

کد خبر: 930743

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: برای چهارشنبه آخر سال دستورالعملی را به استان‌ها ارسال کردیم تا مدیران مدارس آگاهی‌های لازم را به دانش‌آموزان ارائه دهند.

تمهیدات آموزش و پرورش برای چهارشنبه پایان سال

خبرگزاری تسنیم: مهرزاد حمیدی امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی مشترک معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه آخر سال، سنتی است که از گذشته وجود داشته، اما برگزاری اشتباه این مراسم باعث می‌شود در برخی خانواده‌ها تعطیلات عید تلخ شود و بچه‌هایی آسیب می‌بینند و مشکلاتی به وجود می‌آید.

وی افزود: ما نباید رسم و رسوماتی که از قبل وجود داشته است و هیچ کسی آسیب نمی‌دید را تحت‌الشعاع قرار دهیم و شکل اصلی سنت‌های دیرینه را با خطر‌آفرینی تغییر دهیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برای چهار شنبه آخر سال، دستورالعملی را به استان‌ها ابلاغ کردیم تا مدیران مدارس آگاهی‌های لازم را در این ایام به دانش‌آموزان بدهند.

حمیدی تصریح کرد: به معلم‌ها توصیه شده با زبان اثر‌بخش خود مطالب را به دانش‌آموزان انتقال دهند و آموزش‌ها شامل موارد آگاهی‌بخش و هشدار نسبت به مسائل خطرآفرین است.

وی تصریح کرد: به معلمان و مدیران گفته شده که چگونه توصیه‌های لازم را ارائه دهند و از طریق انجمن اولیا و مربیان به خانواده‌ها نیز مسائلی را آموزش دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برپایی مانور مقابله با حریق و خطرات چهارشنبه آخر سال گفت: امسال کار جدیدی داشته‌ایم و مانور مقابله با حریق و خطرات چهارشنبه آخر سال در استان‌های کشور برگزار کردیم؛ این مانور هشداری است تا فضاسازی اجتماعی اثرگذار باشد همچنین تعامل خوبی را نیز با آتش‌نشانی و هلال احمر در این زمینه ایجاد کرده‌ایم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها