عموی محبوب بازیگران مشهور در دربند آدم کشت +عکس

کد خبر: 949699

چاقوکشی 2 مرد میانسال در قهوه‌خانه عمو یحیی در دربند تهران باعث مرگ یکی از طرف های درگیری و دستگیری عمو یحیی معروف شد. این قهوه خانه پاتوق سلبریتی های و هنرپیشه های معروف است.

عموی محبوب بازیگران مشهور در دربند آدم کشت +عکس

رکنا: چاقوکشی 2 مرد میانسال در قهوه‌خانه عمو یحیی در دربند تهران باعث مرگ یکی از طرف های درگیری و دستگیری عمو یحیی معروف شد. این قهوه خانه پاتوق سلبریتی های و هنرپیشه های معروف است.

شب چهارشنبه هفته گذشته ، درگیری خونین در قهوه‌خانه عمو یحیی واقع در خیابان دربند تهران به پلیس 110 اعلام شد که بلافاصله مأموران کلانتری 101 تجریش به محل جنایت اعزام شدند.

قتل در قهوخانه عمو یحیی

پس از حضور مأموران در محل مشخص شد نزاع خونین بین 2 مرد میانسال - عمو رشید و عمو یحیی صاحبان قهوه‌خانه - رخ داده و عمو رشید با ضربات متعدد چاقو مجروح و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

در بررسی کارآگاهان مشخص شد محل جنایت پاتوق بسیاری از سلبریتی‌ها معروف است. اعتراف عمو یحیی به قتل عمو رشید

در بررسی های ماموران مشخص شد طف های درگیری مرگبار به خاطر ملک قهوه‌خانه با یکدیگر درگیر شدند. پس از کشته شدن یکی از صاحبان قهوه خانه، ماموران بلافاصله عمو یحیی را دستگیر کردند.

عمو یحیی در بازجویی ها اعتراف کرد که قرار بود سرقفلی مغازه را به خودم برگرداند که او حاضر نشد و پس از درگیری لفظی با رشید، این اتفاق رخ داد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها