آتش‌سوزی در پارکینگ شرکت خودروسازی زامیاد + تصاویر

کد خبر: 968088

۶ دستگاه خودروی سواری وانت و پیکاپ در پارکینگ شرکت خودروی‌سازی زامیاد دچار آتش‌سوزی شد.

آتش‌سوزی در پارکینگ شرکت خودروسازی زامیاد + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۳:۲۸ بامداد امروز حادثه آتش‌سوزی در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، پارکینگ شرکت خودروی‌سازی زامیاد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران زنگ ایستگاه‌های ۱۱۱ و ۵۹ را به همراه خودرو‌های پشتیبانی به صدا درآورد و آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

هادی اسدالهی شاد؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد دو دستگاه کانکس اداری به مساحت ۶ مترمربع به طور کامل شعله‌ور شده بود.

وی با اشاره به شعله‌ور شدن ۶ دستگاه خودروی سواری وانت و پیکاپ از قسمت موتور که همجوار کانکس پارک شده بودند، گفت: دود زیادی محوطه را فرا گرفته بود.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیرو‌های عملیات پس از کنترل شعله‌های آتش و تلاش برای عدم سرایت به اطراف و مهار آن، سرانجام موفق به خاموش کردن آتش‌سوزی، سرد کردن محل حادثه و ایمن‌سازی آن شدند.

اسدالهی شاد با اشاره به لکه‌گیری، جابه‌جایی اجناس و اطمینان از عدم وجود شعله پنهان، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل به مالکان و نیروی انتظامی، به مأموریت خود پایان دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها