نجار: برای شکست کرونا در خانه بمانید

کد خبر: 983338

نجار گفت:از مردم می‌خواهیم برای کنترل ویروس کرونا در منازل خود بمانند و از دید و بازدید در ایام نوروز جلوگیری کنند.

نجار: برای شکست کرونا در خانه بمانید

باشگاه خبرنگاران: اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در رابطه اقدامات سازمان برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: ویروس کرونا یک حادثه و بیماری اپیدمی ملی است که پس از شیوع آن ستادی برای مقابله با این ویروس با ریاست رئیس جمهور و معاون اول وی تشکیل شد.

وی افزود: وزیر بهداشت که متولی اجرای تمام تصمیمات ستاد است در تمام جلسات حضور یافته و اجرای این تصمیات را در سطح کشور انجام می‌دهد.

نجار گفت: خوشبختانه تمام دستگاه‌ها برای مقابله با این ویروس پای کار آمده و با تمام توان مشغول همکاری هستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز پیام‌هایی را برای کنترل این بیماری به سربازان سلامت بهداشت و مسئولان ابلاغ کردند که این نشان از اهمیت اقدامات گروهی را می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: موضوع تعطیلی برخی مراکز، مدارس و اماکن مقدسه نیز نشان از اهمیت سلامت مردم برای دولت و نظام و مهمتر از همه برای رهبری است.

وی تصریح کرد:خط تولید ماسک و دستکش و همچنین تامین مواد ضد عفونی کننده با شیوع ویروس کرونا افزایش دو برابری یافت، همچنین برای افرادی که دچار این ویروس شدند بستری مناسب ایجاد شد.

نجار گفت:استانداران نیز با تمام قوا پای کار آمدند و براساس تصمیمات، هماهنگی‌های لازم را در سطح استان خود اجرا می‌کنند.

وی افزود:عدم رفتن به مسافرت و دید و بازدید می‌تواند به کاهش شیوع این بیماری منجر شود و از مردم در خواست داریم که به تمام توصیه‌ها و اخطار‌های مسئولان توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن فرا رسیدن ایام نوروز و ابراز امیداواری برای شکست ویروس کرونا در سال جدید، گفت:مردم اگر بخواهند می‌توانند به کمک مسئولان و نظام پزشکی برای شکست این ویروس وارد کار شوند تا به سرعت این مشکل نیز مانند سایر مشکلات حل شود.

وی افزود:سوله‌های سازمان مدیریت نیز از همان روز اول شیوع بیماری آماده بوده و برای هر اقدامی بسیج شده است همچنین در استان گلستان هتلی که به صورت نیمه کاره بود با همکاری خود مردم به اتمام رسید تا محلی برای پذیرش و قرنطینه بیماران کرونایی باشد که این اقدامات در تمام استان‌های کشور نیز صورت گرفته است.

نجار تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و مختل شدن مشاغل، دولت با همکاری تمام دستگاه‌ها به کمک مردم آمده به صورتی که تمام ضرر و زیان‌های اقتصادی کشور تا حدی حل شود که این آیتم‌ها نشان از همکاری و پای کارآمدن تمام دستگاه‌ها است. وی تاکید: از مردم می‌خواهیم برای کنترل این ویروس در منازل خود بمانند از دید و بازدید در ایام نوروز جلوگیری کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها