حمله تند عضو دفتر رییس جمهور به نماینده رهبری در سپاه/ سعیدی جمهوریت ستیز است!

کد خبر: 227579

بنده تردیدی ندارم که دکتر احمدی نژاد صدها برابر اصولگراتر از امثال آقای سعیدی و دلسوزتر از ایشان نسبت به اسلام و انقلاب و رهبری است . داشتن عنوان نماینده ولی فقیه مجوزی نمی شود که امثال آقای سعیدی اعلام کند احمدی نژاد در قالب استانداردها و تحت شرایط مقبول نظام حرکت نمی کند .

«فردا» : محمدجعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در گفتگو با سایت روزنامه ایران با حمله بی سابقه به نماینده ولی فقیه در سپاه به خاطر انتقادهای اخیرش از رییس جمهور ،وی را جمهوریت ستیز، مدعی بصیرت، دارای تفکر انحرافی و... دانست و اظهارات تندی را علیه حجه الاسلام سعیدی بیان کرد. وی گفت: کسی که لباس روحانیت بر تن دارد ، چنانچه به نام دفاع از دین ، مردم و جمهوریت را تحقیر و تضعیف کند ، نه تنها هیچ کمکی به دین و نظام ولایی نکرده ، بلکه قطعا با ایجاد و القای تقابل میان مردم و نظام ، مرتکب خطای جبران ناپذیر شده است . این طرز تفکر دقیقا همان چیزی است که اندیشکده های آمریکایی و اروپایی در صدد تبلیغ و اثبات آن هستند تا حکومت های دینی را مخالف مردم سالاری و خودکامه معرفی کنند .

بهداد افزود: متاسفانه پدیده جمهوریت ستیزی برای بعضی مدعیان دین و ارزش ها به امری مقدس و رایج تبدیل شده است ؛ غافل از این که با این ادبیات و آهنگ ، همه دستاوردهای انقلاب اسلامی فنا می شود .

معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: البته اگر از این ها سوال کنند بدون حضور و موافقت مردم ، چطور می توانید بهترین آرمان ها را حتی در یک روستای کوچک عملیاتی کنید ، پاسخی ندارند . بعضی ها به اشتباه فکرمی کنند نظام اسلامی را با حذف مردم و تحقیر و تمسخر جمهوریت می توان اداره و یا حفظ کرد که چنانچه به این طرز فکر انحرافی عمل شود ، نتیجه ای جز شلیک مستقیم به نظام نخواهد داشت .

بهداد با اشاره به این که احمدی نژاد مدعی معصومیت نیست ، افزود: اما مقایسه رییس جمهور مکتبی ، پرتلاش و استکبار ستیز با بنی صدر ، ظلم بزرگی به کشور ، مردم و نظام است . از یک طرف با هدف تقویت جنبه مشروعیت نظام می گویند رای 25 میلیون نفر به رییس جمهور بدون تنفیذ و نصب رهبری ارزش ندارد و از طرف دیگر به نقل از امام راحل درباره بنی صدر اظهار می دارند مگر من او را نصب کردم که عزلش کنم . این شیوه بحث ، بدترین روش دفاع از ولی فقیه و رهبری است . اگرآقایان مقبولیت را شرط کافی می دانند، پس به چه علت آن را نادیده می گیرند و حتی انتصابی بودن را برتر از انتخابی بودن قلمداد می کنند .

معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: عده ای که خود را موافق احمدی نژاد 84 و مخالف احمدی نژاد 91 می دانند ، واضح بگویند که از چه چیزی ناراحتند. آیا رییس جمهور تغییری کرده اند؟

وی افزود: بنده تردیدی ندارم که دکتر احمدی نژاد صدها برابر اصولگراتر از امثال آقای سعیدی و دلسوزتر از ایشان نسبت به اسلام و انقلاب و رهبری است . داشتن عنوان نماینده ولی فقیه مجوزی نمی شود که امثال آقای سعیدی اعلام کند احمدی نژاد در قالب استانداردها و تحت شرایط مقبول نظام حرکت نمی کند . مگرآقای سعیدی همه اظهاراتی که طی سال های گذشته داشته اند مورد تایید رهبری بوده است؟ معنای این حرف که " من سند و دلیل ندارم اما یک تغییراتی را در رئیس جمهور می بینم "، این است که آن ها برای قضاوت درباره رئیس جمهور و صدور حکم درباره ایشان هیچ ضرورتی به ارائه سند و دلیل نمی بینند و لابد مردم هم باید به همین صورت حرف ها و نتیجه گیری های آن ها را بپذیرد ! خدا را شکر که 95 درصد مردم ایران برای خواندن و نوشتن این حرف ها و تحلیل ها وقت نمی گذارند و آنهایی هم که مطالعه می کنند ، تاثیر نمی پذیرند و گرنه معلوم نبود این نوع جانبداری از نظام چه بر سر ارزش ها می آورد.

بهداد ادامه داد: آقایان به جای این که رییس جمهور پرکار، متدین و مردمی را به تلاش برای حفظ قدرت متهم کنند، بهتر است درباره عملکرد و برنامه های خود گزارش بدهند تا مردم بدانند که آن ها در حال چه خدمتگزاری به کشور و نظام هستند که این گونه از عالم وآدم طلبکار هستند.

وی افزود: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران فقط یک جمله از دکتر احمدی نژاد را بیاورد که ازآن بتوان تمایل برای آویخته شدن مدال ایجاد رابطه با آمریکا را استنباط کرد. اگر جملات رییس جمهور در این خصوص را نخوانده اند ، حق ندارند این گونه بی محابا به پر طرفدارترین رییس جمهور بعد از انقلاب بتازند ، اگر هم سخنان ایشان را خوانده اند آن جمله را برای مردم بخوانند و بگویند فرق آنچه رییس جمهور گفتند با آنچه امام در این باره فرمودند ، چیست ؟ باید مراقب باشیم در دام طراحی های لندن نیفتیم.

معاون سیاسی دفتر رییس جمهور، همچنین گفت: دیروز می گفتند احمدی نژاد متدین و انقلابی و ولایی است ، امروز می گویند احمدی نژاد انقلابی و ولایی نیست ، بلکه منحرف است ، آیا ارائه این نوع تحلیل ها ، انگیزه و رمقی برای مردم باقی می گذارد تا در انتخابات آینده نقش آفرینی کنند؟

بهداد در پایان تصریح کرد: از نظر حرفه ای ، به روزنامه های اصلاح طلب تبریک می گویم که توانستند با نشاندن برخی چهره های مدعی بصیرت به پای میز مصاحبه خود و گرفتن مواضع منفی آن ها علیه رییس جمهور ، راهبرد جریان متبوع خود را تا حدود زیادی تحقق ببخشند!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها