نیوجرسی سمی شد +تصاویر

کد خبر: 233963

نشت مواد سمی به دنبال خارج شدن قطار در منطقه‌ای در ایالت نیوجرسی آمریکا منجر به تخلیه گروهی و خانه‌نشین شدن جمعی دیگر از ساکنان منطقه شد.

نیوجرسی سمی شد +تصاویر

فارس به نقل از شبکه خبری «راشاتودی» نوشت: خروج قطاری از خط در جنوب نیوجرسی، باعث شد تا ماده «کلرید وینید» در رودخانه‌ای در منطقه«پاولزبورو» پخش شود. محتویات 4 تانکر نشت کرده است و بنابر اعلام منابع محلی دست کم یکی از این تانکرها دارای مواد خطرناک است. بر اساس این گزارش،ساکنین منطقه ترجیح می‌دهند که درون خانه بمانند و درها و پنجره‌ها را ببندند تا از این مواد کمتر آسیب ببیند. شماری از مردم هم که در ناحیه نزدیکتری زندگی می‌کردند، تخلیه شدند. با این حال اخباری از وخامت تنفس 8 نفر منتشر شده است. آمبولانس برای کمک به آسیب‌دیدگان به منطقه اعزام شده است. کلرید وینیل گازی بی‌رنگ با بوی شیرین است که از قابلیت بالای اشتعال برخوردار است و از آن برای پلاستیک استفاده می‌شود. تنفس این گاز می‌تواند با تاثیر بر سیستم عصبی مرکزی باعث خواب‌آلودگی، سردرد، سرگیجه شود. این گاز همچنین سرطان‌زا تشخیص داده شده است.

هم اکنون آتش‌نشانان و دیگر سازمان‌های زیربط در تلاش برای پاکسازی منطقه هستند. هنوز مشخص نیست که چه عواملی باعث خارج شدت قطار از ریل شده است اما تصاویر صحنه حاکی از آن است که پلی که قطار از روی آن عبور می‌کرد، شکسته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها