عکاسی از فکر شما

کد خبر: 299532

نئوروکام سنسور و حسگری است که امواج مغزی را کنترل می کند. این حسگر می تواند فعالیت مغزی شما را رصد کرده و و با فرمان به آیفون، عکس گرفته شود و عکس مورد نظر همان چیزی شود که شما به اصطلاح به آن فکر می کردید یا آن را می دیدید!

عکاسی از فکر شما
العالم: ابزاری که با اتصال به آیفون کار کرده و شامل یک آئینه و سنسور رصد امواج مغزی بوده و به آنچه مثلا فکر می کنید، هنگام نگاه کردن به آن، فعال شده و با استفاده از شاتر دوربین متصل به سر کاربر، کار می کند.
مهمترین قسمت نئوروکام حسگری است که امواج مغزی را به سر شما منتقل می کند. این حسگر می تواند فعالیت مغزی شما را رصد کرده و به شماره 60 (صفر تا 100) برسد و با فرمان به آیفون، از آن عکس بگیرد و عکس مورد نظرهمان چیزی شود که شما به اصطلاح به آن فکر می کردید یا آن را می دیدید! همچنین نیاز به نگهدارنده مخصوص دارید تا آیفون به صورت فلت روی سر شما (طبق تصاویر) قرار بگیرد. شاید بتوان با این ابزار تشخیص داد که مشتریان در انبار یا فروشگاه علاقمند به خرید کدامیک از اجناس هستند. به گفته نیکومیمی مبدع این ابزار، موقعیت یابی و نقشه سازی از آنچه دیده و بعد به آن فکر می شود، هدف از ساخت این دستگاه است. کمپانی سازنده در سال 2012 نیز ابزار موسوم به Cat Ears (خوانش امواج مغزی) را عرضه کرد. تنها مشکلی که فعلا چاره ای برای آن اندیشیده نشده، قرار گرفتن طولانی مدت گوشی آیفون کنار گوش است که باعث اذیت کاربرمی شود. با توسعه این ابزار ممکن است که در آینده دوربین کوچکتر و مخصوص این کار شبیه عینک گوگل ساخته شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها