درخواست حزب الله از علمای دینی

کد خبر: 325240

حزب الله از علمای دینی و طرف های رسمی و محافل مردمی خواست حمله تمام عیاری را علیه تروریسم تکفیری برای ریشه کنی این پدیده شوم آغاز کنند .

تسنیم: حزب الله از علمای دینی و طرف های رسمی و محافل مردمی خواست حمله تمام عیاری را علیه تروریسم تکفیری برای ریشه کنی این پدیده شوم آغاز کنند .

به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، حزب الله در پایان نشست فراکسیون پارلمانی خود از دولت لبنان خواست طرح ملی فراگیری را در زمینه های مختلف برای تحقق این هدف ملی(نابودی تروریسم تکفیری) تهیه و اجرا کند. فراکسیون پارلمانی حزب الله(وفاداری به مقاومت) در پایان نشست خود به ریاست محمد رعد در بیانیه ای از گروه های سیاسی لبنان خواست از فضای مثبتی که با تشکیل دولت جدید ایجاد شده، استفاده کرده و از توجیه جنایاتی که در مناطق مختلف صورت می گیرد، خودداری کنند و در فراهم کردن پناهگاه های امن برای عاملان ارتکاب این جنایات مشارکت نکنند. در این بیانیه بر ضرورت دقت نظر مسئولان در سخنرانی های سیاسی خود به ویژه با توجه به شروع به کار دولت جدید برای از بین نرفتن فضاهای مثبت تاکید کرد. فراکسیون پارلمانی حزب الله، دولت جدید را دولت سیاسی توافقی توصیف کرد که هدف از تشکیل آن انتقال لبنان به مرحله ای از ثبات است و فرصتی برای همه لبنانی ها در این مرحله ایجاد می کند. از سوی دیگر جان قهوه جی فرمانده ارتش لبنان تاکید کرد ثبات لبنان، ثبات منطقه است و قدرت ارتش به این مساله خدمت می کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها