«صدای پایتخت» آمد... + عکس

کد خبر: 359387

هیچ رسانه‌ای در بدو تولد نمی‌تواند مدعی شود بدون نقص و کمبود است و صدای پایتخت هم از این قاعده مستثنی نیست. پس کمبودهای ما را بدون ملاحظه گوشزد کنید و همراهمان باشید تا به لطف الهی و همراهی شما برای رقم زدن طرحی نو در این عرصه تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

«صدای پایتخت» آمد... + عکس
فردا : نخستین شماره هفته‌نامه خبری تحلیلی «صدای پایتخت» به صاحب امتیازی مرتضی طلایی نیمه مردادماه منتشر شد و در سراسر ایران در دسترس علاقه‌مندان به مباحث فرهنگی اجتماعی قرار گرفت. نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سرمقاله نخستین شماره «صدای پایتخت» درباره اهداف انتشار آن چنین نوشته است: صدای پایتخت گرچه نامی منتسب به اهالی تهران دارد اما قرار است صدای همه مردم باشد و دریچه‌ای تازه برای گفت‌وگو و مفاهمه با ساکنان چهار گوشه ایران اسلامی باز کند. در زمانه‌ای که جهان از یک دهکده هم دست‌یافتنی‌تر شده و کوچک‌ترین خبرها و اطلاعات در کمترین زمان از دورترین گوشه دنیا به دست مخاطبان می‌رسد، یک رسانه مکتوب در آغاز راه با ورود به دنیای تحلیل رویدادها و خبرها می‌تواند در مسیر موفقیت و جلب رضایت مردم سخت‌پسند قرار بگیرد.
تمام کسانی که از گذشته‌های نه چندان دور تا امروز با فعالیت‌های عمدتا اجتماعی و فرهنگی بنده آشنایی دارند، می‌دانند که در دوران خدمت در نیروی انتظامی و بعد از آن شورای اسلامی شهر تهران همواره ارتباطی وثیق و تنگاتنگ با رسانه‌ها داشته و در سال‌های اخیر با حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مجاز، با شهروندان و مخاطبان خود در ارتباط بوده‌ام. راه‌اندازی سایت شخصی و حضور در شبکه اینستاگرام را هم گامی در راستای اهمیت دادن به نقش رسانه‌های مجازی می‌دانم و معتقدم در دنیای امروز رسانه نقشی بی‌بدیل در زندگی اجتماعی و شخصی مردم دارد. صدای پایتخت با تاکید بر دو حوزه بسیار مهم و تاثیرگذار فرهنگی و اجتماعی عمده همت خود را بر ارائه گزارش‌ها و تحلیل‌های کاربردی متمرکز کرده و از همین آغاز راه از ورود به حوزه‌های حاشیه‌ای و تنش‌زا پرهیز می‌کند. بنده و همکارانم بر این باوریم که رسانه تا وقتی ماندگار و موثر است که حرف دل مخاطبان را با صدای بلند در چارچوب شرع، عرف و قانون بازتاب دهد و در استیفای حقوق قانونی مردم بکوشد. هیچ رسانه‌ای در بدو تولد نمی‌تواند مدعی شود بدون نقص و کمبود است و صدای پایتخت هم از این قاعده مستثنی نیست. پس کمبودهای ما را بدون ملاحظه گوشزد کنید و همراهمان باشید تا به لطف الهی و همراهی شما برای رقم زدن طرحی نو در این عرصه تمام تلاشمان را به کار بگیریم. پیش از این دو پیش‌شماره صفر و یک از این هفته‌نامه منتشر شده بود. نخستین شماره «صدای پایتخت» در 12 صفحه روی دکه‌ها آمده و در صفحات آن این مطالب به چشم می‌خورد: هوا را از من بگیر شمال را نه، گفتگو با نازنین بیاتی بازیگر فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، همه چیز درباره بازار 18 کیلومتری خیابان ولی عصر، گفتگو با بهزاد بهزادپور کارگردان نمایش «شبی در کهکشان‌ها»، رقابت استیو جابز و بیل گیتس برای ماندگاری، باز شدن پای کپی‌کارها به سینما و تلویزیون، تک‌نگاری چهره‌های هفته؛ از سردار قاسم سلیمانی تا تهیه‌کننده جوان «مدینه» و دهها مطلب خواندنی دیگر... تصویر صفحه اول «نشریه صدای پایتخت» را از اینجا ببنید..
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها