تلوزیونی ها با دست پر به استقبال بهار می روند

کد خبر: 406822

خانواده بزرگ تلویزیون برای تحویل سال 94 که به اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران به ساعت رسمی ایران 2 و 15 دقیقه و 10 ثانیه روز شنبه 1 فروردین 1394 هجری شمسی خواهد بود، برنامه های متنوع و متفاوتی دارد.

به گزارش فردا، ویژه برنامه شبکه یک با عنوان « اینجا آینده» به تهیه کنندگی بابک بادکوبه و اجرای سیدعلی ضیاء در ساعت 20 امشب پخش می شود. این برنامه حدود 8 ساعت و شامل بخش های متنوع و شاد است.

ویژه برنامه « بهار در خانه است » از شبکه دو به تهیه کنندگی سیدمحمدحسین رضوی ست که از اذان مغرب تا اذان صبح با اجرای کامران نجف زاده روی آنتن می رود و مهمان این برنامه فرهاد آییش و همسرش هستند.

شبکه سه سیما همچون سال گذشته با احسان علیخانی به استقبال سال نو می رود.

شبکه پنج با برنامه « فرش بهشت» از ساعت 19 با اجرای خانم ژیلا صادقی روی آنتن می رود و در ساعت 22:30 بینندگان خود را حسابی غاقلگیر می کند.

گفتگو با یکی از اسطوره های فوتبال کشور و برخی پیشکسوتان فوتبال و چهره مطرح موسیقی پاپ؛ یکی از خوانندگان موسیقی سنتی-تلفیقی کشور هم برای اولین بار در این برنامه اجرای زنده خواهد داشت.

تلویزیون برای هموطنان ورزشی هم برنامه ویژه دارد، «عیدانه» از ساعت 00:30 تا 2:30 بامداد شنبه 1 فروردین به تهیه کنندگی پژمان نجات پور و اجرای مهدی توتونچی و پژمان نجات پور و نعیمه خزایی پخش خواهد شد. در این ویژه برنامه یادی می شود از ورزشکاران قدیمی و شهدای ورزشکار، مدال آوران سال 93 و تبریک عید قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان ورزشی. و همچنین دعوت کرده اند از فرزان عاشورازاده قهرمان تکواندو جهان و آسیا و حمیده عباسعلی قهرمان کاراته که شب عید را با ورزش دوستان همراه شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها