سختی‌ و غصه‌ها پروژه مصلی برای من است! / مصلای تهران نماد انقلابی، دینی و معماری ما است

کد خبر: 410716

صفحه رسمی اینستاگرام قالیباف برای دومین بار به موضوع پروژه مصلی تهران پرداخته است: «مصلی را تکمیل می کنیم مصلی تهران پروژه مهمی است که اخیرا در شهر تهران به ما واگذار شده و از بنده مطالبه شده است. مقام معظم رهبری فرمودند که باید بروید و این مصلی تهران را حل و فصل کنید.»

سختی‌ و غصه‌ها پروژه مصلی برای من است! / مصلای تهران نماد انقلابی، دینی و معماری ما است
به گزارش سرویس اجتماعی « فردا » ، در متنی که به همراه عکس در صفحه رسمی اینستاگرام محمدباقر قالیباف شهردار تهران منتشر شده آمده است:
مصلی را تکمیل می کنیم مصلی تهران پروژه مهمی است که اخیرا در شهر تهران به ما واگذار شده و از بنده مطالبه شده است. مقام معظم رهبری فرمودند که باید بروید و این مصلی تهران را حل و فصل کنید.
در این میان از آنجایی که جناب آقای مازیار حسینی از جزئیات کار مطلع است، در این کار مشغول به فعالیت خواهد شد. البته آنجا سختی هایی هم دارد که سختی ها و غصه ها برای من است؛ من با افتخار غصه هایش را می خورم و با کمک دوستان این کار را انجام خواهیم داد.
مصلی تهران تنها یک پروژه نیست، بلکه یک نماد انقلابی، دینی و معماری ما است که به عنوان یک پروژه شاخص تمدن جدید اسلامی باقی خواهد بود و کار بسیار مهم و عظیمی به شمار می رود. ما قول دادیم که کمک کنیم تا پروژه مصلی تهران تکمیل شود و این پروژه بحث های مهم مدیریتی و فنی نیز دارد. من نیز دیدم که از هر جهت زیبنده است زحمت این کار را به دوش جناب آقای مازیار حسینی بگذارم تا کار را در آنجا شروع کنند. ۹۴/۱/۲۳
پیش از این هم دکتر قالیباف در اینستاگرام نوشته بود : «در پی دستور و رهنمودهای مقام معظم رهبری: شهرداری پروژه مصلی را به اتمام خواهد رساند.مصلی تهران یکی از پروژه های نیمه تمام شهر تهران است که قریب به سی سال است که این پروژه روی زمین مانده است. بر این اساس با رهنمود ها و دستورات مقام معظم رهبری و بر اساس کاری که در برنامه سال نود و چهار پیش بینی شد، در شهرداری تهران درگیر مصلی تهران نیز خواهیم شد»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها