یک نفر از هر پنج کودک در فرانسه در فقر زندگی می کند

کد خبر: 422856

این آزانس سازمان ملل اعلام کرد، تعداد کودکان با زندگی دشوار در سال های گذشته به دلیل بحران های اقتصادی افزایش یافته است و حدود 3 میلیون کودک در فرانسه زیر خط فقر زندگی می کنند. طبق گزارش بین سالهای 2008 و 2012 حدود 440 هزار کودک وارد خط فقر شده اند.

سرویس بین الملل فردا:

طبق گزارش منتشر شده توسط یونیسف، از هر 5 کودک فرانسوی، یک نفر آن در فقر زندگی می کند. این آزانس سازمان ملل اعلام کرد، تعداد کودکان با زندگی دشوار در سال های گذشته به دلیل بحران های اقتصادی افزایش یافته است و حدود 3 میلیون کودک در فرانسه زیر خط فقر زندگی می کنند. طبق گزارش بین سالهای 2008 و 2012 حدود 440 هزار کودک وارد خط فقر شده اند.

رئیس یونیسف، مایکل بارزاک گفت: گزارش ما زنگ خطری برای مقامات فرانسه است تا اقدامی فوری برای هر کودک انجام دهد. ما می دانیم که این کودکان هزینه سنگینی برای بحران مالی می دهند زیرا فقر مانع پیشرفت آنان شده و در دراز مدت به مشکلات بیشتری برخواهند خورد. طبق آمار منتشر شده در نوامبر 2014 حدود 30 هزار کودک در فرانسه بی خانمان هستند. سالانه 140 هزار کودک نیز مدرسه را ترک می کنند. گزارش این آژانس سازمان ملل نشان می دهد 28 درصد فرانسوی های بین شش تا 18 سال به خودکشی فکر کرده اند.
رییس سازمان یونیسف ادامه داد، فرانسه در قبال کودکان و جوانان، به درستی عمل نکرده است. بیکاری در این کشور در ماه آوریل به 3/35 میلیون نفر یعنی 10 درصد جمعیت رسید. منبع: آی بی تایمز
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها