​تعیین و تکلیف دولت برای جاماندگان یارانه جدید | از ثبت نام یارانه جدید جا نمانید

کد خبر: 1148514

بنابر اعلام قبلی سازمان هدفمندی یارانه‌ها متقاضیان جدید و جامانده امروز و فردا ‌می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند

​تعیین و تکلیف دولت برای جاماندگان یارانه جدید | از ثبت نام یارانه جدید جا نمانید

دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای  یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولت مردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم. رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها یک دهک از جامعه شامل دریافت یارانه جدید نخواهند شد و مردم مطمئن باشند، معوقات جاماندگان از یارانه اردیبهشت ماه هر زمان قطعی شد، پرداخت می‌شود.

بنابر اعلام قبلی سازمان هدفمندی یارانه‌ها متقاضیان جدید و جامانده امروز و فردا ‌می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وضعیت غربالگری یارانه بگیران حکایت از آن دارد که اگرچه برخی از افراد در بخشی از اطلاعات کشور، جزو ۳ دهک کم درآمد جامعه محسوب می شوند اما در پایگاه رفاه ایرانیان جزو دهک دهم هستند.

نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری، رئیس جمهوری در یک گفت و گوی تلویزیونی که با محوریت اصلاح سیاست ارز ترجیحی و حذف این ارز از ۵ قلم کالای اساسی صورت گرفت، از طرح جدید دولت برای پرداخت یارانه نقدی رونمایی کرد و در همان شب نیز مبالغ ۳۰۰ (برای دهک‌های چهارم به بعد) و ۴۰۰ هزار تومان (برای سه دهک اول) به حساب سرپرستان ۹ دهک کشور واریز و به این ترتیب دهک دهم از لیست یارانه بگیران حذف شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها