یک سوپ خوشمزه و مقوی که میز غذای شما را زیباتر می‌کند

کد خبر: 577365

لیکوپن موجود در فلفل دلمه‌ای قرمز علت قرمز بودن این فلفل است که آنتی اکسیدان بسیار قوی است. فلفل دلمه‌ای سبز وقتی خیلی رسیده شود قرمز می‌شود. بیش‌ترین مقدار ویتامین C است. به دلیل داشتن کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر در استحکام و تامین استخوان‌ها بسیار مفید است.

یک سوپ خوشمزه و مقوی که میز غذای شما را زیباتر می‌کند
سرویس سبک زندگی فردا: در این مطلب به شما طرز تهیه سوپ سیب زمینی و فلفل قرمز را به نقل از فودفا آموزش می‌دهیم.
یک سوپ خوشمزه و مقوی که میز غذای شما را زیباتر می‌کند
مواد لازم برای تهیه سوپ سیب زمینی و فلفل قرمز:
۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون ⠀ ۲ عدد سیب زمینی بزرگ خرد شده ۱ عدد فلفل قرمز دلمه‌ای ۱ عدد پیاز قرمز خرد شده ۳ حبه سیر پوست گرفته شده ۴ فنجان آب مرغ ۱ قاشق چایخوری فلفل ⠀ ۱/۲ قاشق چای‌خوری نمک ۱/۴ قاشق چای‌خوری فلفل سیاه و سفید ⠀ پیاز خرد شده سبز، پودر نارگیل و پودر فلفل برای ترئین طرز تهیه سوپ سیب‌زمینی و فلفل قرمز: در ابتدا سیب زمینی‌های خرد شده، فلفل دلمه‌ای قرمز و پیاز و سیر خرد شده را در سینی مخصوص فر قرار داده و نمک و فلفل و روغن زیتون را اضافه می‌کنیم در ادامه به مدت ۳۰ تا ۳۵ دقیقه در فر در دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد قرار می‌دهیم. سپس تمامی مواد را در میکسر ریخته و به خوبی مخلوط می‌کنیم. می‌توانید با پیازچه و پودر نارگیل و فلفل سوپ خود را تزئین نمایید. نوش جان و لذت ببرید! خواص مواد غذایی اصلی: سیب زمینی موجب تقویت شدن قلب و مسکن درد و زخم معده است. سیب زمینی غنی از بتاکاروتن و پیش ساز ویتامین A در بدن است. سیب زمینی ادرار را زیاد می‌کند و برای مثانه و کلیه بسیار مفید است. سیب زمینی به دلیل دارا بودن ویتامین B6 برای ورزشکاران بسیار مفید است. سبب بازسازی و آمادگی بدنشان می‌شود. لیکوپن موجود در فلفل دلمه‌ای قرمز علت قرمز بودن این فلفل است که آنتی اکسیدان بسیار قوی است. فلفل دلمه‌ای سبز وقتی خیلی رسیده شود قرمز می‌شود. بیش‌ترین مقدار ویتامین C است. به دلیل داشتن کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر در استحکام و تامین استخوان‌ها بسیار مفید است.
سیر سبب کاهش فشار خون می‌شود. قلب را تقویت می کند. معده را ضد عفونی می‌کند. باعث از بین رفتن سنگ کلیه می‌شود. در کاهش تنگی نفس موثر است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها