یک سالاد گیاهی مغذی مخصوص فصل پاییز

کد خبر: 580453

اسفناج ضد سرطان است و خاصیت ضد التهابی دارد. برای فشار خون مفید است. چشم را در برابر بینایی محافظت می‌کند. برای پایین آوردن تب بسیار مفید است. سبب لاغری و کاهش وزن می‌شود.

یک سالاد گیاهی مغذی مخصوص فصل پاییز
سرویس سبک زندگی فردا: اگر می‌خواهید خانواده را به یک سالاد متفاوت پاییزی غافلگیر کنید ما به شما به نقل از فودفا این سالاد را آموزش می‌دهیم. سالادی که گیاهی و سبک و مغذی است.
یک سالاد گیاهی مغذی مخصوص فصل پاییزی
مواد لازم برای بهترین سالاد پاییزی: ١ عدد آواکادو ١ فنجان عدس پخته شده ١ عدد لیمو ٢ عدد نارنگی ۴ قاشق غذاخوری انار دانه شده ١ فنجان اسفناج تازه خرد شده نمک به میزان دلخواه ١ قاشق غذاخوری روغن زیتون
طرز تهیه بهترین سالاد پاییزی:
ابتدا به اندازه متوسط اسفناج‌ها را خرد کرده و در ظرف می ریزیم و سپس انار را دانه می‌کنیم و اضافه می کنیم. در ادامه آواکادو را خرد کرده و به سالاد می‌افزاییم. سپس عدس را که از قبل پخته‌ایم و سرد شده به مواد اضافه می‌کنیم. در آخر آبلیمو و روغن زیتون و نمک را روی سالاد می‌ریزیم و همه مواد را با هم مخلوط می‌کنیم. می توانید نارنگی‌ها را به دو نیم تقسیم کرده و کنار ظرف بگذارید تا هر کس دوست دار آب آنها رو روی سالاد ریخته و میل کند. نوش جان و لذت ببرید. خواص مواد غذایی اصلی: آواکادو مانع بروز بیماری‌های قلبی می‌شود. سرشار از ویتامین E است و ضد عفونت بدن. اسفناج ضد سرطان است و خاصیت ضد التهابی دارد. برای فشار خون مفید است. چشم را در برابر بینایی محافظت می‌کند. برای پایین آوردن تب بسیار مفید است. سبب لاغری و کاهش وزن می‌شود. ذخایر آهن بدن را تامین می‌کند. سبب کاهش کلسترول خون می‌شود. برای تقویت اعصاب مفید است. شیر مادران شیرده را زیاد می‌کند. تخلیه مدفوع از بدن را سهل و آسان می‌کند. آب اسفناج در بهبودی درد مفاصل بسیار مفید است. آب اسفناج سبب قطع شدن خونریزی لثه می‌شود. برای زیبایی و سلامتی پوست بسیار مفید است. سیستم ایمنی بدن را بسیار تقویت می‌کند. در برنامه غذایی حتما از اسفناج و آب اسفناج استفاده نمایید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها