یک ساندویچ خوشمزه و محبوب با طعم پیتزا

کد خبر: 585095

ابتدا سیر را داخل تابه‌ای که روغن زیتون ریخته‌ایم تفت می‌دهیم سپس نمک و فلفل و شکر و پوره گوجه را اضافه می‌کنیم و می‌گذاریم ٧-١٠ دقیقه خوب قوام بیاید و سفت شود.

یک ساندویچ خوشمزه و محبوب با طعم پیتزا
سرویس سبک زندگی فردا: این ساندویچ بسیار خوشمزه و ساده است و علت نام‌گذاری آن این است که موادی که در آن بکار برده شده همان متریال پیتزا مارگاریتا است که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پیتزاهاست. در ادامه طرز تهیه این ساندویچ را به نقل از فودفا بخوانید.
یک ساندویچ خوشمزه و محبوب با طعم پیتزا
مواد لازم برای تهیه ساندویچ تست مارگاریتا ١ فنجان ریحان تازه ١ حبه سیر ۴٠٠ گرم گوجه فرنگی رنده شده ۱/۴ قاشق چایخوری نمک ١ قاشق غذاخوری شکر فلفل به میزان دلخواه ١ قاشق غذاخوری روغن زیتون ٨ تکه نان تست ٣ قاشق غذاخوری کره ۴۵٠ گرم پنیر موزارلا ورقه‌ای طرز تهیه ساندویچ تست مارگاریتا ابتدا سیر را داخل تابه‌ای که روغن زیتون ریخته‌ایم تفت می‌دهیم سپس نمک و فلفل و شکر و پوره گوجه را اضافه می‌کنیم و می‌گذاریم ٧-١٠ دقیقه خوب قوام بیاید و سفت شود. وقتی خنک‌تر شد از سس روی نا تست می‌مالیم سپس ریحان‌ها را می‌چینیم و در آخر پنیر موزارلا را قرار می‌دهیم و دوباره یک نان دیگر روی آن می‌گذاریم.
یک ساندویچ خوشمزه و محبوب با طعم پیتزا
چیزی که نباید فراموش شود اینکه کره را آب کرده و به دو طرف نان‌ها بمالیم تا چرب شوند.
ساندویچ‌ها را داخل سینی فر قرار می‌دهیم و داخل فر که از قبل با دمای ١٨٠ درجه سانتی گراد گرم شده است قرا می‌دهیم و به مدت ۵-١٠ دقیقه هر کدام از دو طرف را قرار می‌دهیم تا برشته شوند و گرم سرو می‌کنیم. نوش جان و لذت ببرید!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها