چادر مناسب برای سفر کوله‌پشتی گردی چه ویژگی‌هایی دارد؟

کد خبر: 640342

کمپینگ می‌تواند شگفت انگیزترین فعالیت برای شما باشد اگر از لوازم درستی استفاده کنید. یکی از مهمترین وسایل، چادر است، که نه تنها یک پناهگاه برای شما است، بلکه می‌تواند تجربه‌ی کمپینگ را بسیار راحت‌تر کند.

چادر مناسب برای سفر کوله‌پشتی گردی چه ویژگی‌هایی دارد؟
سرویس سبک زندگی فردا: کمپینگ می‌تواند شگفت انگیزترین فعالیت برای شما باشد اگر از لوازم درستی استفاده کنید. یکی از مهمترین وسایل، چادر است، که نه تنها یک پناهگاه برای شما است، بلکه می‌تواند تجربه‌ی کمپینگ را بسیار راحت‌تر کند. با این مطلب، به نقل از گردالی می‌توانید اطلاعاتی درباره ویژگی‌های کلیدی یک چادر مناسب برای خرید پیدا کنید. نه تنها دانستن این موارد به شما در هنگام خرید کمک می‌کند، بلکه این اطمینان را به شما می‌دهد که برای سفر کمپینگی خود آماده هستید.
چادر مناسب برای سفر
فضا:
زمانی که می‌خواهید یک چادر جدید برای کمپینگ بخرید، همیشه یک سایز بزرگتر از تعداد افراد گروه را در نظر بگیرید. این تضمین به شما داده می‌شود که یک تجربه راحت با فضای اضافی برای وسایل‌تان فراهم است.
سازگاری با آب و هوا:
انتخاب چادر بستگی به سازگاری با آب و هوای جایی که شما قرار است بروید و کمپینگ داشته باشید دارد. چادری را خریداری کنید که بتواند وضعیت آب و هوایی شدید را تحمل کند. چادرهای تابستانی برای شرایط آب و هوایی سخت طراحی نشده اند، و به این ترتیب تهویه هوا در آن ها جریان دارد و اینکه از مواد سبک ساخته شده اند. چادرهای سه فصل حفاظت بیشتری در برابر سرما ارائه می‌دهند، و بادها و باران شدید را بیشتر تحمل می‌کنند. چادرهای زمستانی از تهویه هوای کمتری نسبت به چادرهای تابستانی برخورداند.
تهویه هوا:
از گرفتن رطوبت وسایل جلوگیری کنید، زمانی که به کمپینگ می‌روید. اگر چادری با تهویه نامناسب بگیرید، این تجربه احساس وحشتناک را خواهید داشت که تمامی وسایل بستر و لباسهایتان زیر چادر مرطوب شود. تهویه کلید اصلی این قضیه است، در نتیجه به دنبال چادر کمپینگی باشید که دریچه آن در جای مناسب باشد، تا در کاهش رطوبت کمک کند.
وزن چادر:
چادر بزرگ می‌تواند سنگین باشد، و این امکان را دارد که کمپینگ را برایتان عذاب آور کند مخصوصا وقتی که قرار است در طول راه قایقرانی، دوچرخه سواری در کوهستان، و هایکینگ داشته باشید. بعضی از چادرها بزرگ و سنگین هستند و نیاز به حملشان با ماشین است، پس مطمئن باشید که نیروی حمل آن را دارید. و همیشه توجه داشته باشید که آیا توانایی حمل چادرتان را به اطراف خواهید داشت یا خیر.
کف سازی:
کیفیت و دوام کف چادرتان درواقع تعیین کننده حفظت شما می‌باشد. مطمئن شوید که با چادری که به کمپینگ می‌روید دارای ته می‌باشد. کف سازی در زیر چادر قرار می‌گیرد. که نه تنها برای زیرسازی بهتر ارائه می‌شود، بلکه حتی چادر را از خراشیده شدن با چیزهای مختلف محافظت می‌کند.
متریال چادر:
متریال چادر روی تصمیم خرید شما تاثیرگذار است. چادر برزنتی ضد آب و بادوام است. با این حال، اگر آب در آن جذب شود دیگر چادر بدرد نخور می‌شود. چادر نایلون ضد آب است، اما تحت تاثیر نور آفتاب باعث می‌شود که بعد از مدتی خراب شود. اطمینان حاصل کنید که درزی در آن‌ها وجود نداشته باشد و کامل مقاوم در برابر آب باشند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها