وقتی به سفر می‌روید، خانه را با این روش‌ها امن نگه‌ دارید

کد خبر: 640360

یک راه راحت و آسان برای اینکه خیالتان در حین سفر راحت باشد این است که از یک دوست یا همسایه بخواهید که از خانه شما نگهداری کند وقتی که شما در سفر هستید. از دوست خود بخواهید که یک روز در میان به خانه شما سر بزند و چک کند.

وقتی به سفر می‌روید، خانه را با این روش‌ها امن نگه‌ دارید
سرویس سبک زندگی فردا: به نقل از گردالی یک راه راحت و آسان برای اینکه خیالتان در حین سفر راحت باشد این است که از یک دوست یا همسایه بخواهید که از خانه شما نگهداری کند وقتی که شما در سفر هستید. از دوست خود بخواهید که یک روز در میان به خانه شما سر بزند و چک کند.
وقتی به سفر می‌روید، خانه را امن نگه‌دارید
در اینترنت محتاط باشید:
فضای مجازی مانند فیس بوک، اینستاگرام و غیره اطلاعات شخصی از شما ارائه می‌دهند که کل دنیا می‌تواند به آن دسترسی پیدا کنند. قبل از این که پستی را در اینترنت بگذارید درباره زمان تعطیلات و سفرتان بهتر است ببینید که چه کسی اطلاعات شما را می‌خواند. همچنین مراقب هر نوع پیامی که بر روی پیغام گیر خود می‌گذارید باشید، نیازی نیست که کسی بداند شما در خانه نیستید، تمام چیزی که دیگران باید بدانند این است که در حال حاضر شما قابل دسترسی نیستید.
پرده‌های خانه باز باشد یا کشیده:
بهترین ایده این است که پرده‌های خانه خود را بکشید وقتی در خانه نیستید. از نگاه کردن افراد فضول به داخل خانه جلوگیری می‌کند. ولی نقطه ضعف کشیدن پرده‌ها این است که پلیس یا همسایه ها نمی‌توانند داخل خانه را بررسی کنند. راه حل این قضیه این است که پرده‌ها را همانطوری که وقتی شما در خانه هستید رها کنید. و تمامی وسایل با ارزش را از زاویه پنجره دور نگه دارید.
اگر به اندازه کافی اقدامات پیشگیرانه را قبل از سفر انجام ندهید، در حین سفر مداوم نگران خواهید بود و لذتی از سفرتان نمی‌برید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها