استاندار فارس در راس سازمان میراث فرهنگی!

کد خبر: 144187

اواخر سال پیش با صرف بودجه‌های هنگفتی از بیت المال، بنر و تابلوهای عظیم تبلیغاتی از چهرهٔ استاندار فارس در سطح شهر نصب شد که این امر موجب نارضایتی مردم استان فارس شد و در رسانه‌ها از آن با تعبیر «اوج خودشیفتگی آقای استاندار» یاد شد.

استاندار فارس در راس سازمان میراث فرهنگی!

استاندار فارس به زودی تصدی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را در دست خواهد گرفت. به گزارش «فردا» پس از آنکه احمدی‌نژاد در احکام جداگانه‌ای حمیدرضا بقایی را به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد، گمانه زنی‌ها برای انتصاب فرد جدید در سازمان ميراث فرهنگي آغاز شد. تهمینه دانیالی معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و محمد شریف ملک‌زاده دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور گزینه‌های مطرح شده از سوی رسانه‌ها برای تصدی این مسئولیت بودند. شنیده‌های فردا حاکی از این است که به زودی روح الله احمدزاده، استاندار فارس از سوی وزیر کشور، به عنوان ریییس جدید سازمان میراث فرهنگی معرفی می‌شود. احمد‌زاده دارای مدرک کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد مدیریت صنعتی از دانشگاه امام صادق (ع) و نیز دارای مدرک دکترای تخصصی (Ph. D) در مدیریت رسانه و عضو هیات علمی دانشگاه با درجه استادیاری می‌باشد. وی پیش از آن مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و آموزش وزارت کشور بود. گفتني است اواخر سال پیش با صرف بودجه‌های هنگفتی از بیت المال، بنر و تابلوهای عظیم تبلیغاتی از چهرهٔ استاندار فارس در سطح شهر نصب شد که این امر موجب نارضایتی مردم استان فارس شد و در رسانه‌ها از آن با تعبیر «اوج خودشیفتگی آقای استاندار» یاد شد.

عملکرد ضعیف استاندار فارس کار را به جایی رساند که آیت الله جنتی نیز در خطبه نماز جمعه تهران از وی انتقاد کرد. وی با انتقاد از بکارگیری یک نیروی جوان، کم تجربه به عنوان استاندار یک منطقه مهم گفته بود: چگونه می‌توان چنین فردی را بدون هیچ تجربه مدیریتی به عنوان استاندار این منطقه مهم منصوب کرد و همه این کار‌ها نیز از سوی کسی که هیچ مسئولیتی ندارد و کار‌ها را پس و پیش می‌کند انجام شود. این فردی که هیچ مسئولیتی ندارد افراد حزب الهی ما را درو می‌کند و طرد می‌کند.

اسفندیار رحیم مشایی قبل از سخنرانی در نشست تخصصی بررسی نقش رسانه‌ها در تعامل با ایرانیان مقیم خارج از کشور مورد تشویق روح اله احمدزاده کرمانی استاندار فارس قرار می‌گیرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها