حمله به کارکنان پرس تي‌وي در لندن+تصویر

کد خبر: 158953

تصاويري از يکي از جوانان در حالي که دوربين فيلمبرداري شبکه پرس تي‌وي را از دست وي مي‌قاپد و با چندين بار کوبيدن آن به زمين، آن را کاملا متلاشي مي‌کند، منتشر شده است.

حمله به کارکنان پرس تي‌وي در لندن+تصویر

پرس تي‌وي: یکي از جوانان انگليسي در منطقه تاتنهام در شمال لندن، با حمله به کارکنان پرس تي‌وي، دوربين فيلمبرداري اين شبکه تلويزيوني را متلاشي کرده است. تصاويري از يکي از جوانان در حالي که دوربين فيلمبرداري شبکه پرس تي‌وي را از دست وي مي‌قاپد و با چندين بار کوبيدن آن به زمين، آن را کاملا متلاشي مي‌کند، منتشر شده است.

فيلمبردار پرس تي‌وي در آن زمان در حال کار با خبرنگار شبکه تلويزيوني اسپانيايي‌زبان ايران به نام هيسپن تي‌وي بود. مهاجم پس از متلاشي کردن دوربين پرس تي‌وي، سه‌پايه آن را به طرف جوهانا گارسيا خبرنگار شبکه هيسپن پرت کرد که در پي اين اقدام، جوهانا زخمي شد که البته آسيب وارده به وي سطحي بود. سپس يکي از مردان ميان‌سال حاضر در صحنه تلاش مي‌کند، خشم اين مرد جوان را فرونشاند ولي وي او را هم مورد ضرب و شتم قرار مي‌هد. در قسمتي از تصاوير منتشر شده، چهره اين مرد مشخص است. با وجود حضور گسترده پليس انگليس در اين منطقه، جلوي اين مهاجم گرفته نشد و پليس لندن مي‌گويد، هنوز نتوانسته وي را دستگير کند. در چند هفته گذشته چندين گزارش درباره اعمال خشونت عليه اصحاب رسانه منتشر شده است و به شماري از عکاسان خبري نيز حمله و دوربين‌‌هاي آنان دزديده شده است. ساکنان تاتنهام مي‌گويند، دليل اصلي خشونت و خشم جوانان، نفرت از اقدامات پليس است. از ديگر دلايل بروز خشونت و غارت در تاتنهام، فقر و بيکاري عنوان شده است. از زمان شروع ناآرامي‌ها در انگليس، دادگاه‌ها در سراسر اين کشور با هدف رسيدگي به پرونده افرادي که با اتهاماتي چون سرقت، خشونت، ايجاد حريق و حتي قتل روبرو هستند، به طور شبانه‌روزي فعال بوده‌اند. بر اساس گزارش خبرنگار پرس تي‌وي، تا کنون حدود 2700 نفر در ارتباط با نارآمي‌هاي اخير انگليس بازداشت و حدود 1500 نفر در دادگاه حضور يافته‌اند. برگزاري اين دادگاه‌ها در حالي است که بازداشت‌شدگان در صورت محکوم‌شدن، مطابق با قوانين انگليس با مجازات‌هاي شديدي روبرو خواهند شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها