دست دوستی با فاشیست ها و نشانه هایی از برنامه جدید غرب

کد خبر: 185773

این سنخ اقدامات نشان می دهد از این پس شاخه خارجی فتنه عیان تر و آشکار تر به فعالیت بپردازد تا زمینه را برای ایفای نقش فعال تر در برنامه ای سرویس های جاسوسی غرب فراهم کند. اکنون به طور مشخص سرویس امنیتی فرانسه تامین مالی و لجستیکی شاخه خارجی فتنه را برعهده گرفته است و با مدیریت عناصر فراری این جریان می کوشد در استانه انتخابات آتی با سامان دادن چنین رخدادهایی به شاخه داخلی فتنه پالس هایی حمایت آمیز بفرستد.

سرویس سیاسی «فردا»: ماهیت واپسگرایانه و سراسر ارتجاعی جریان فتنه دیروز با انتشار خبری در یک جریده اسرائیلی بیش از پیش عیان شد. روزنامه "یدیعوت آحارونوت" در گزارشی از دیدار "امیرعباس فخرآور" از اعضای تندرو و ماجراجوی طیف تحکیم وحدت علامه و همکار فعلی VOA با "زیپی لیونی" وزیر امور خارجه سابق اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی خبر داده است و در شرح این دیدار از قول این عنصر مرتجع آورده که تنها دموکراسی موجود در منطقه از آن اسرائیل است!
اما افتضاح و رسوایی که در این میان پدید آمده است فراتر از این سخنان کذب و اساسا بی معنی، در این دیدار گویا فخرآور به نمایندگی از انچه که «جنبش سبز» خوانده می شد لقب رهبر افتخاری جنبش سبز به جنایتکاری اعطا کرد که کشتار مردم و زنان و کودکان قانا را اقدام دفاعی مناسب در برابر تروریست‌ها خواند! در این خصوص مشخص است که عنصر مرتجع و فرومایه ای به نام فخرآور که همواره برای چهره شدن می کوشد عکسهای یادگاری با رهبران غرب را در رزومه ثبت کند اساسا در اندازه ای نیست که بتواند محمل تحلیل این حرکت باشد. مهم بستری است که با حماقت و خیانت سران فتنه در اختیار چنین افرادی قرار گرفته است . حمایت هایی که عیان می شود... به طور مشخص جریان فتنه و کنشگران آن از ابتدای بلوا سعی داشتند این امر را تئوریزه کنند که جریانی که سبز نامیده می شود ریشه های خارجی ندارد و هر گونه ارتباط و حتی مساعدتی از سوی غرب و اسرائیل را نمی پذیرد . لیکن سیر تحولات از سال 88 تاکنون روندهای را نشان داده است که این ظن را بدل به وقعیت غیر قابل انکار می کند. بلاخص آنکه بیانیه نویسانی که اکنون در داخل فعالیت می کنند بی شک در پی آن هستند که با این اقدامات به موازات آنکه جریان فتنه را زنده نشان دهند به غرب پالس هایی را ارسال کنند که در نهایت خروجی آن چنین دیدارها و اقداماتی است . با این وصف باید گفت که این سنخ اقدامات نشان می دهد از این پس شاخه خارجی فتنه عیان تر و آشکار تر به فعالیت بپردازد تا زمینه را برای ایفای نقش فعال تر در برنامه ای سرویس های جاسوسی غرب فراهم کند. اکنون به طور مشخص سرویس امنیتی فرانسه تامین مالی و لجستیکی شاخه خارجی فتنه را برعهده گرفته است و با مدیریت عناصر فراری این جریان می کوشد در استانه انتخابات آتی با سامان دادن چنین رخدادهایی به شاخه داخلی فتنه پالس هایی حمایت آمیز بفرستد. خفتگانی در خواب گران... رخدادهایی از این دست جدا از آنکه ماهیت جریان فتنه را عیان می کند باید عاملی باشد که خفتگانی را که هنوز در مورد ماهیت این جریان ابهام دارند بیدار کند خفتگانی که هنوز در اوهامی به سر می برند که با واقعیات عینی سازگاری ندارد..
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها