منت تیم محصولی به کوخ نشینان برای پرداخت خمس4500000000 ریالی !

کد خبر: 189306

اعضای این گروه به رسم عادت دیرپای خود، برای اثبات حقانیت‌شان در پس واژگان مقدس پنهان شده‌اند: ثروت محصولی خوب است چون خمس آن را می‌پردازد! اینطور که حضرات جبهه پایداری از شریعتمداری خود بر سر دیگران منت می‌گذارند و خود را در سیاست و شریعت پیشرو می‌دانند اگر نتوانند در مجلس حضور...

شفاف: "امروز جبهه پایداری بر ساده زیستی و دوری از اشرافیت تاکید می کند. این تجربه و عبرتی است که باید از کربلا گرفت، زیرا اگر افرادی تا حلقوم سیر و فکر و اندیشه آنان از ثروت پر شده باشد دیگر برایشان ارزش و ضد ارزش تفاوتی نداشته و کاری به این ندارد که چه کسی و چه ارزشی بر جامعه حاکم است. (روح الله حسینیان)"

" حجت برای ما شخص ولی فقیه است. ایشان تاکید دارند که از رای دادن به کسانی که به کانون‌های قدرت و ثروت متصل هستند، پرهیز شود.(آقاتهرانی)"

" وابستگی ها به ثروت و قدرت و... یقیناً مورد قبول نیست و عدول از ارزش ها انحراف است... امروز وضع به جایی رسیده که هر کسی که پول و قدرت دارد، می تواند به مجلس راه پیدا کند و این اشتباه همه ماست. (زارعی)"

عبارات بالا جملاتی است که برخی اعضای مشهور گروه سیاسی پایداری در مورد ثروت و اشرافیت گفته اند. نظرات اعضای جبهه در مورد اشرافیت بیش از اینها است. اما همین مقدار نیز برای سنجش صداقت اعضای این جبهه کافی است.

باید دید آیا اعضای این تیم سیاسی به اعتقادات خود پایبند هستند و یا نه؟

روانبخش، یکی از اعضای تیم نوپای پایداری وابسته به صادق محصولی در جلسه‌‌ای تاییید کرد که مبلغ خمس پرداختی صادق محصولی برابر 450 میلیون تومان است. با این حساب، درآمد آقای محصولی پس از کسر مالیات دولتی و هزینه‌های جاری چیزی حدود دومیلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان در سال است.

از کنار هم قرار دادن این خبر و مقدمه بالا، سوالاتی برای ما به وجود آمده است:

*- مصداق اشرافیت از نظر حضرات این تیم سیاسی چیست؟ آقای محصولی جزء اشراف نیست و یا اینکه اعضای گروه پایداری از یک استاندارد دوگانه تبعیت می‌کنند؟

*-برخی از همین حضرات گروه نوپای پایداری با شعار ساده‌زیستی توهین‌های مکرری به مسئولین نظام کرده‌اند. ولی در مورد محصولی، همه چیز فرق می‌کند حال آیا از نظر گروه پایداری، ورود ایشان به مسئله انتخابات صحیح است؟ (ارجاع به سخنان اعضای گروه پایداری)

*- باز هم اعضای این گروه به رسم عادت دیرپای خود، برای اثبات حقانیت‌شان در پس واژگان مقدس پنهان شده‌اند: ثروت محصولی خوب است چون خمس آن را می‌پردازد! اینطور که حضرات جبهه پایداری از شریعتمداری خود بر سر دیگران منت می‌گذارند و خود را در سیاست و شریعت پیشرو می‌دانند اگر نتوانند در مجلس حضور پیدا کنند، لابد مجلس مجموعه‌ای از افراد بی‌دین خواهد شد!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها