اجماع طیف‌های اصول گرا در حمایت از جبهه متحد

کد خبر: 189487

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اصفهان گفت : گروه‌های و تشکل‌های گوناگون اصولگرا در حمایت از جبهه متحد اجماع دارند. سردار مرتضی طلائی در گفتگو با خبرنگار شفاف، با اشاره به طرح‌ریزی‌های دشمن برای اختلال در فضای انتخاباتی کشور گفت : دشمن مثل همیشه در صدد برنامه‌ریزی برای ایجاد التهاب در انتخابات است ولی باید بداند ملت ایران به اینگونه توطئه‌ها آشناست و مکر آن‌ها به خودشان باز می‌گردد.

شفاف: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اصفهان گفت : گروه‌های و تشکل‌های گوناگون اصولگرا در حمایت از جبهه متحد اجماع دارند. سردار مرتضی طلائی با اشاره به طرح‌ریزی‌های دشمن برای اختلال در فضای انتخاباتی کشور گفت : دشمن مثل همیشه در صدد برنامه‌ریزی برای ایجاد التهاب در انتخابات است ولی باید بداند ملت ایران به اینگونه توطئه‌ها آشناست و مکر آن‌ها به خودشان باز می‌گردد.
وی به سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران اشاره کرد و افزود: ایشان حفظ اتحاد و همدلى را به عنوان يكى از وظایف ملت تعیین کردند که همه گروه‌ها به ویژه اصولگرایان باید در این زمینه هوشمند باشند و به این وظیفه به خوبی عمل کنند. طلایی جبهه متحد اصولگرایان را بهترین سازوکار برای رسیدن به وحدت دانست و گفت: آیت الله مهدوی کنی با تدبیر ویژه خود سازوکاری ایجاد کردند که بتوان از طریق آن وحدت حداکثری در بین اصولگرایان ایجاد کرد ولی عده‌ای به دلیل سهم‌خواهی بیشتر از لیست‌ها، نخواستند در اتحاد این جبهه سهمی داشته باشند. وی برخورد بزرگوارانه آیت‌الله مهدوی کنی با تخریب‌ها را مسیر حرکت اخلاقی جبهه متحد دانست و افزود: آیت‌الله مهدوی کنی با برخورد بزرگوارانه خود به همه گروه‌های سیاسی درس اخلاق‌مداری داد و بی‌شک این منش ، مسیر راه جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات پیش رو و انشاالله مجلس نهم است. رییس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ، به اجماع اصولگرایان در قالب جبهه متحد اشاره کرد و اظهار داشت: شکل‌گیری این جبهه بر مبنای حرکت جامعتین و در ادامه سازوکارهای قدرتمند برای جذب تفکرات گوناگون اصولگرا، از این جبهه ائتلافی قدرتمند ساخته که تفکرات گروه‌های مختلف اصولگرا را در بر گرفته است. وی افزود: جبهه متحد اصولگرایان به معنای واقعی کلمه به یک جبهه انتخاباتی که از اجماع تشکل‌ها و افراد گوناگون شکل گرفته تبدیل شده است و براستی اگر جای گروهی در این جبهه خالی است به واسطه تفکرات قبیله ای و گروه محور است . کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اصفهان در ادامه ضمن دعوت از ملت انقلابی برای حضور پرشور در انتخابات مجلس گفت: ملت ما از آن‌جایی که شرکت در انتخابات را نه تنها تکلیف سیاسی، بلکه تکلیفی شرعی و ایمانی می‌داند، حضوری دشمن‌شکن در صحنه انتخابات خواهد داشت و توطئه‌های شوم دشمن را مثل همیشه بی‌اعتبار می‌کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها