حدادعادل با عصا در مجلس/ خاوری از کانادا هم در رفت/ شاهکار مهدی رحمتی/ انصاريفرد استقلالي مي شود/ رایج‌ترین 'نام‌خانوادگی' در كشور/ ایران میزبان جام جهانی 2013

کد خبر: 205403
برخي از مهمترين اخبار امروز تاكنون به اين شرح است: عكس/ حدادعادل با عصا در مجلس
خاوری از کانادا هم در رفت بازتاب نوشت: در حالی که در دادگاه هفته جاری اختلاس 3هزار میلیاردی قاضی سراج از فرار خاوری از کانادا خبر داد، یک منبع نزدیک به خانواده خاوری از محل سکونت فعلی خاوری پرده برداشت. بنا بر این گزارش، روز یکشنبه قاضی سراج گفت: کشور کانادا قرار بود خاوری را به ایران تحویل بدهد، اما خاوری متوجه موضوع شد و فرار کرد. رامین مهمان پرست، سخنگوی وزارت خارجه نیز گفته با سفارت کانادا در تماس بوده‌ایم و افسر پلیس رابط کانادا را در اسلام‌آباد به تهران دعوت کردیم و موضوع پرونده را به طور کامل در میان گذاشتیم و وی مسئولیت پیگیری آن را بر عهده گرفت. به گفته او از طریق سفارت نیز پیگیری‌هایی شد که ملاقاتی با خاوری صورت گیرد و زمینه‌های برگشت وی را فراهم کنیم. متاسفانه وی در ملاقات حاضر نشد. مهمان‌پرست اضافه کرد:‌ مباحثی مطرح شد در ارتباط ابا اینکه ممکن است وی کانادا را ترک کرده باشد،‌ در همین رابطه کاردار کانادا احضار شد و از وی توضیح خواسته شد. مساله در دست پیگیری است. در این حال یک منبع نزدیک به خانواده خاوری در گفتگو با «بازتاب» از محل سکونت فعلی خاوری پرده برداشت. این منبع آگاه به خبرنگار بازتاب گفت: چند روز قبل در تماسی که با اردوان (پسر خاوری) داشتم، پس از صحبتهای جاری و خصوصی که داشتم از حال حاج آقا سوال کردم که وی گفت اینجا (منظور در کاناداست) خیلی برایش مشکل ایجاد کردند. ایرانیان مقیم اینجا از یک طرف و پلیس از طرف دیگر ، مدام درب خانه ما بودند و دو ماشین نیز به بهانه حفاظت همه کارهایش را تحت نظر داشتند، تا جایی که در زندگی جاری اش تاثیر گذاشته بود. برای همین هر چه اینجا داشت را به ما واگذار کرد و خودش به آمریکا رفت. این منبع آگاه می گوید: وقتی با تعجب از وی پرسیدم مگر نمیگویند ایشان به کارائیب رفته، وی خندید و گفت: نه، کارائیب که جای زندگی نیست. وی در ادامه افزود: زمانی که با شوخی از اردوان پرسیدم کی به ایران می آیید گفت: من که مشکلی ندارم برای رفت و آمد. ولی بابا فعلاً صلاح نمی داند بیاید. تا ببینیم چه پیش می آید. شاهکار مهدی رحمتی خبرآنلاين:‌ مهدی رحمتی تنها یک بار در بازی با قطر ، توپ به سمتش آمد.
مهدی رحمتی در بازی با قطر تنها یک دفع توپ داشت اما همان یک توپ را خیلی عالی گرفت تا حتی کارلوس کروش هم از این کار او تشکر کند. رحمتی توانست ضربه سر محکم یار حریف را از درون 6 قدم ، این چنین برگرداند تا تمام ورزشگاه یکصدا نامش را فریاد بزند. انصاریفرد در آستانه پيوستن به استقلال مهر: مهاجم ملی پوش فصل گذشته باشگاه سایپا با مسئولان باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم به توافق نهایی رسید. مسئولان باشگاه استقلال پس از دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و قطر مذاکرات نهایی خود را با مدیر برنامه های کریم انصاری فرد که برادر وی است انجام دادند و به توافقات نهایی نیز در این خصوص رسیدند. علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر گفت: مذاکرات خوب و مثبتی را در این خصوص انجام دادیم و به توافقات نهایی نیز رسیدیم بنابراین طی 48 ساعت آینده به امید خدا او استقلالی خواهد شد و قراردادش را با باشگاه استقلال امضا می کند. وی با اعلام اینکه متاسفانه پس از مذاکره ما با انصاری فرد دوستان در باشگاههای دیگر با او وارد مذاکره شده و پیشنهادات مالی سنگینی نیز داده اند، گفت: همه چیز پول نیست و انصاری فرد دوست دارد که در استقلال بازی کند و همانطور که گفتم این اتفاق نیز خواهد افتاد. رایج‌ترین'نام‌خانوادگی'دربین‌ایرانیان‌چیست؟ قدس آنلاین: ایرانیان، "محمدی" را بیش از دیگر نام های خانوادگی از سال 1297 تا کنون انتخاب کرده اند. اما نام های خانوادگی ترکیبی با این واژه نظیر میرمحمدی و پورمحمدی نیز در کشور فراوانی بسیار دارد.بعد از محمدی ، نام های خانوادگی حسینی، احمدی و موسوی قرار دارند. تاکنون ده هزار واژه به عنوان نام خانوادگی انتخاب شده است. ایران میزبان جام جهانی 2013 شد باشگاه خبرنگاران:میزبانی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال 2013 میلادی به ایران رسید. رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 20 تا 22 بهمن و رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد روزهای 5 تا 6 اسفند سال 91 در تهران برگزار می شود. این برای نخستین بار است که ایران به صورت همزمان میزبانی جام جهانی دو رشته را بر عهده گرفته است. آخرین میزبانی ایران در رقابتهای جام جهانی به سال 2009 میلادی و مسابقات کشتی آزاد در تهران باز می گردد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها