خاطرات‌كماندوي‌آمريكايي ازکشتن‌بن‌لادن

کد خبر: 218355

در اين كتاب آمده است: زماني كه بن لادن قصد خروج از اتاق خود را داشت، توسط نيروهاي آمريكايي به ضرب گلوله كشته شد و گلوله به سر او اصابت كرد و پس از افتادن بر روي زمين نيروهاي آمريكايي دوباره به سمت او تيراندازي كردند.

خاطرات‌كماندوي‌آمريكايي ازکشتن‌بن‌لادن

ایسنا: اطلاعات كامل چگونگي كشتن اسامه بن لادن، رهبر پيشين القاعده براي اولين بار توسط يكي از اعضاي تيم كماندوهاي حمله كننده به محل اقامت او در يك كتاب منتشر شد. روزنامه ديلي ميل نوشت: يكي از اعضاي تيم كماندوهاي آمريكايي كه به محل اقامت بن لادن در ابيت آباد پاكستان حمله كردند، در كتابي با نام "روزي كه آسان نبود"، چگونگي كشته شدن بن لادن را تشريح كرده است. در اين كتاب آمده است: زماني كه بن لادن قصد خروج از اتاق خود را داشت، توسط نيروهاي آمريكايي به ضرب گلوله كشته شد و گلوله به سر او اصابت كرد و پس از افتادن بر روي زمين نيروهاي آمريكايي دوباره به سمت او تيراندازي كردند.

يكي از كماندوهاي آمريكايي به نام "مت بيسونت"، كه هم اكنون بازنشسته است و در حمله به ابيت آباد شركت داشت، اين كتاب را نوشته است. بيسونت 36 ساله به نقض تعهد به حفظ اطلاعات محرمانه متهم شده است. وي در آوريل سال گذشته از سمتش بازنشسته شد. بسياري ازافراط گرايان بر روي اينترنت وي را تهديد به قتل كرده‌اند. وي در كتاب خود به ارائه جزئيات در خصوص چگونگي خروج از پايگاه آمريكا در جلال آباد افغانستان و حركت به سمت ابيت آباد پاكستان در تاريخ اول مه سال 2011 پرداخته است؛ زماني كه 24 كماندوي آمريكايي در دو هلي كوپتر هاوك و در سه تيم اين عمليات را انجام دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها