عکس تبلیغاتی سران صهیونیست با سگها

کد خبر: 242934

روزنامه اسرائیلی "معاریو" نیز با تایید این خبر از سرکردگان احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی عکس هایی منتشر کرده که در آن همگی دست بر گردن سگ انداخته اند.

عکس تبلیغاتی سران صهیونیست با سگها

باشگاه خبرنگاران: روزنامه عبری زبان معاریو تصاویری را منتشر کرده که طبق آن سرکردگان رژیم صهیونیستی در یک عمل به اتفاق نظر رسیده اند و آن گرفتن عکس یادگاری با سگ است. به گزارش سمانیوز، سران احزاب مختلف رژیم صهیونیستی در بحبوحه بازار داغ تبلیغات کاندداهای رژیم صهیونیستی برای تصدی پست ریاست جمهوری این رژیم غالب این افراد به گرفتن عکس با حیوانات به ویژه سگ رو آورده اند.

روزنامه اسرائیلی "معاریو" نیز با تایید این خبر از سرکردگان احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی عکس هایی منتشر کرده که در آن همگی دست بر گردن سگ انداخته اند. در عکس های منتشره شخصیت هایی مثل "تزيپی لیونی" سرکرده حزب حرکت، "شلی یاشیموویچ" سرکرده حزب کار، "نفتالی بينیت" سرکرده حزب خانه یهودی به چشم می خورد که هر یک از آنها عکس های یادگاری با سگ گرفته اند. جالب توجه اینکه بسیاری از جوانان اسرائیلی که در وبلاگ های خود و سایت های عمومی از سگ ها تشکر کرده اند که توانسته اند در غائله اختلافات سیاسی سرکردگان رژیم صهیونیستی را در انجام یک عمل به یکپارچپی برسانند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها