انتشار تصاویری جدید از اوجالان/عکس

کد خبر: 311963

پس از انتشار تصاویری از رهبر در حبس حزب کارگران کردستان ترکیه در زندان بار دیگر تصاویر دیگری از وی در فضای اینتنتر منتشر شد.

انتشار تصاویری جدید از اوجالان/عکس
تسنیم: پس از انتشار تصاویری از رهبر در حبس حزب کارگران کردستان ترکیه در زندان بار دیگر تصاویر دیگری از وی در فضای اینتنتر منتشر شد. به گزارش ملیت؛ تصاویر عبدالله اوجالان، رهبر گروه پ‌ک‌ک ترکیه در کنار صلاح‌الدین دمیرتاش، نائب‌رئیس، و پروین بولدان، معاون حزب صلح و دموکراسی ترکیه که در روز 18 آگوست تهیه شده بودند، 4 ماه پس از این تاریخ در رسانه‌های اجتماعی منتشر شدند. پیشتر تعدادی از این تصاور منتشر شده بودند اما تصویر زیر به تازگی بر روی اینترنت قرار گرفته است.
نمایندگان حزب صلح و دموکراسی ترکیه که نمایندگی کردهای این کشور را بر عهده دارد دست داشتن در انتشار این تصاویر را رد کردند. این در حالی است که بودلان اعلام کرده تصاویری که به آنها ارائه شده با تصاویری که در وب‌سایت‌ها منتشر شده تفاوت‌هایی دارند.
در این تصاویر اوجالان 53 ساله پس از اینکه 12 سال از دوران حبس ابد خود را در جزیره ایمرالی گذرانده است در حالی که موهای صورت و سرش سفید شده و چاق‌تر شده است، به تصویر کشیده شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها