سفر آتی هیئت پارلمانی ایران به مسکو

کد خبر: 315203

سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه اعلام کرد که زمان دقیق سفر هیئت پارلمانی ایرانی به مسکو به منظور تقویت روابط دوجانبه در حال بررسی مقامات دو کشور است.

خبرگزاری دانشجو:سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه اعلام کرد که زمان دقیق سفر هیئت پارلمانی ایرانی به مسکو به منظور تقویت روابط دوجانبه در حال بررسی مقامات دو کشور است. به گزارش خبرگزاری «نووستی»، یک مقام آگاه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز چهارشنبه اعلام کرد که تاریخ دقیق سفر هیئت پارلمانی ایرانی به روسیه به منظور تقویت و توسعه روابط دوجانبه که در پاسخ به سفر نمایندگان دومای دولتی روسیه به تهران قرار است انجام شود، از طریق کانال‌های دیپلماتیک در حال بررسی است.
پیش از این اعلام شده بود که یک هیئت بلندپایه پارلمانی از سوی مجلس شورای اسلامی ایران قرار است طی یکی دو هفته آینده به روسیه سفر کند. دیپلمات ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ریانووستی گفت: تاریخ دقیق این سفر هنوز مشخص نیست و مقامات دو کشور در حال بررسی این مسئله هستند. البته احتمالا این سفر در آینده نزدیک، احتمالا در ماه ژانویه و یا اوایل ماه فوریه سال 2014 انجام شود. بر اساس اطلاعات بدست آمده، 3 نماینده عضو کمیته های امنیت ملی و امور بین الملل مجلس شورای اسلامی ایران در ترکیب این هیئت پارلمانی به مسکو سفر خواهند کرد. در ماه فوریه سال 2013 نیز چند نماینده دومای روسیه در چارچوب کمیته دوستی پارلمانی ایران و روسیه به تهران سفر کرده بودند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها