دیدار رهبران حزب بعث با اسد/تصاویر

کد خبر: 334022

رییس جمهور سوریه تأکید کرد: حزب بعث یک حزب عقیدتی است و همین موضوع نیز حزب بعث را از احزاب دیگر متمایز کرده است و تا زمانی که عقیدتی باقی بماند آینده خوبی خواهد داشت.

دیدار رهبران حزب بعث با اسد/تصاویر
ابنا: به مناسبت سالگرد تأسیس حزب سوسیالیست بعث رهبران شاخه‌های حزب بعث در درعا، سویدا و قنیطره با «بشار اسد» رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کردند. رییس جمهور سوریه در این دیدار گفت: حمله به این حزب و تلاش برای مخدوش کردن وجهه آن از ابتدای بحران سوریه نه تنها حزب بعث را تضعیف نکرده بلکه بر قدرت آن افزوده زیرا حزب بعث، پایگاه اساسی در فعالیتهای ملی و قومیتی است.
بشار اسد گفت: استانهای جنوبی پایگاه طبیعی حزب بعث هستند و در مقابله با اسرائیل نیز این استانها خط اول دفاعی به شمار می‌روند و به همین علت نیز اسرائیل از گروههای تروریستی در جنایات آنها علیه ساکنان این استانها و دیگر شهروندان سوری کمک می‌کند. وی تأکید کرد حزب بعث یک حزب عقیدتی است و همین موضوع نیز حزب بعث را از احزاب دیگر متمایز کرده است و تا زمانی که عقیدتی باقی بماند، آینده خوبی خواهد داشت به شرط آنکه همواره در زمینه فردی و ترسیم سیاستها و راهبردهایی که به حمایت از کشور کمک کند در حال تغییر و تحول باشد.
رییس جمهور سوریه بر اهمیت ادامه آشتی ملی و تقویت آن تأکید کرد و گفت حزب باید در آشتی نقش اساسی ایفا کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها